Gå til innhold

Hva spiser dere da?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har ikke blitt mye julemat på meg i julen nei..

Klarer ikke matlukt og smaken av ribbe, kjøtt o.l får maten til å vokse i munnen på meg.

I dag har det blitt minimalt med mat i magen.

Har kun spist 1 brødskive og ett eple. Begge delene smakte for jævlig, men jeg må jo spise.

Nå skal jeg prøve å få i meg litt yogurt. Iallefall noen skjeer.

Har drukket litt cola og endel farris, men trenger jo mer enn bare det liksom.

 

Imorgen skal jeg dra på butikken å kjøpe meg en ordentlig stor grønn salat og lage en dressing og spise det. Eneste det jeg har lyst på. Med eddik dressing:)

 

Har prøvd å tenke u noe som ikke gjør at jeg brekker meg, men alt jeg liker til vanlig gjør at det vokser før det kommer i munnen. Til og med sjokolade .. æææsj.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høres ut som meg i dag. Har ikke lyst på noen ting. Uansett hva jeg spiser, så klarer det å bli ekkelt. Foreløpig har jeg begynt å spise skive med jordbærsyltetøy og brunost. Det funker.

 

Fy flate så forferdelig det er med den kvalmen.

 

Og ja, sjokolade...uhg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff ja!! Var hos foreldrene mine igår på ribbemiddag. Ribba var grei, men julepølsene og medisterkaka vokste i munnen på meg:( Når jeg kikker inn i kjøleskapet og ser på julepålegget vil jeg spy....usj! Ja det er brunost som teller her også. Julekakene frister heller ikke, men det er nå egentlig greit siden de ikke er så sunne;) Bare jeg tenker på grøt blir jeg kvalmen.

Frukt og rå grønnsaker er ganske godt og fristende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er usannsynlig jævlig og være kvalm 24/7 så lenge i strekk. Jeg får noia av varmmat, i dag hadde vi verdens beste lamelår og jeg måtte løpe å spy fordi det lukta så inn i h jævli. Klarer ike løk... fysj!

 

SPiser litt innimellom, litt går ned, hater brød i utgangspunktet så ikke mye jeg får i meg heller

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å lese at det er flere som sliter... Jeg har nesten ikke kunnet bevege meg i dag uten av kvalmen står i halsen på meg! Alt jeg skal gjøre er et slit pga den h****** kvalmen. Skal ha fullt hus på nyttårsaften, og jeg lurer fælt på hvordan jeg skal klare å lage mat til alle sammen, og servere den, uten å spy ;)

 

Er jo ikke så veldig lenge siden forrige svangerskap, og da gikk jeg ned 12 kg de første 15 ukene pga kvalmen. Levde på te og brødskive med kokt skinke. Julemat er ÆSJ, så jeg gleder meg egentlig til hele greia er over (jula altså;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...