Gå til innhold

At det går ann!

Anbefalte innlegg

Skrevet

På at det er så forbanna mange hyklere der ute!! Det er så typisk! Det slår aldri feil!!!! Når noen dør (da gjerne en ung person) så dukker det opp folk fra høye og venstre som alle kjente denne personen KJEEEEMPE godt og bare er SÅÅÅÅ lei seg!! å bæljer å messer om hvor trist det er å hvor fantastisk gode venner de var!!! å har sånne "R.I.P. Ola/Kari" etter nicket sitt på MSN! å disse menneskene setter livet sitt på "vent" mens de luller og gnir seg inn i sorgen over en person de ikke har hatt kontakt med på flere år! Å det er gjerne denne "han gikk i paralellklassen min et år på vidregående"!

Hvorfor gjør folk dette!?!?!?

JA! selvsagt er det trist når noen dør! Men det må da gå ann å klare å se forskjell på en hund og en hest lell da! Selv om personen er død så var jo ikke nødvendig vis dette bestevennen din gjennom flere år!!!

Jeg veit at hvis jeg hadde dødd i dag hadde jeg hatt så sinnsykt masse venner plutselig! Som hadde hærja og styra og grått i kirka og fått masse oppmerksomhet av SINE venner igjen som også ville ha en bit av "det er synd på meg" kaka! Å dette ville da vært personer som ikke en gang har gidda og gratulert meg som mor!!

jeg bare kjenner jeg blir så utrolig provosert av dette fenomenet!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enigenig! Som jeg skulle sagt det selv

Dette har jeg også tenkt, for ikke så lenge siden.. FalsktFalskt!!

Skrevet

ganske enig her ja..

Skrevet

Hahaha! SIGN!!!!

Denne lehher jge ut på skravle!! UTEN at noen ba om dte tenk! ;):P

Skrevet

På ungdomsskulen opplevde eg ein gong to gutar som byrja å sloss fordi dei var ueinige om kven av dei som hadde vore best ven med ein avdød klassekammerat.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...