Lillebror og stoerebror Skrevet 27. desember 2007 #1 Skrevet 27. desember 2007 De første 5-6 mnd var det kun tre leker vi hadde behov for: babygymmen, en tøybok med knitrelyd (hørtes ut som matpapir) og en rangle. Velg en babygym som vokser med barnet, min ble brukt fra småen var ca 1 mnd til nå som han er 11 mnd. Fra starten lå han lenge å så på lekene (gutten vår var mye våken), ettervert strakk han seg etter, så sparket han i de, han har brukt den til å reise seg etter og å krype under. GENIAL leke. Så fikk vi en tøybok med knitrelyd, denne hadde vi med på ferie i to uker dan han var 5 mnd og han storkoste seg og det KUN med denne leken. Så vil jeg anbefale å kjøpe den billigste rangla dere finner. Tipset kom fra min jordmor og jeg er helt enig. Vi fikk en haug av utrolig flotte rangler (etter vår smak) men småen ville bare da den som vi syntes virket kjedelig og simpel fra cubus til rundt 20 kroner. Vi har kjøpt utrolig lite leker til elias, men det har vært mer enn nok. Han er mer innteressert i fjernkontroller, lysbrytere, klesklyper og bokser enn leker. Lykke til:)
mai mammaen til to Skrevet 27. desember 2007 #2 Skrevet 27. desember 2007 vi har en fisher price baby gym til snuppa. hun er nå 19 mnd og bruker den enda.. eller jeg har faktisk pakket den vekk nå sånn at hun ikke skal bli sjalu når lillebror skal få den.. den er sånn som man først bruker til å ligge under.. spiller musikke og har lys og noe greier hun kan slå etter osv. så når hun ble litt større så kunne hun sitte og leke med den.når hun kan stå så bygger man den om igjen og det blir et lite piano.. helt genialt. og kostet meg den nette sum av 300 kr.. hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå