allegodetingertre<3 Skrevet 27. desember 2007 #1 Skrevet 27. desember 2007 har merket den siste uken, kanskje litt lenger, at jeg har luktet mye strammere nedentil enn det jeg pleier. er veldig prippen på hygienen der, så syns det er veldig ubehagelig! noen som vet hva det kan være? har lest at det kan være sopp, men jeg merker ikke noe annet ubehagelig enn lukten, ingen kløe eller noe. kan nevne at jeg denne månenden ikke fikk utslag på el test mellom dag 15 og 20 som jeg alltid pleier å få, testet fra dag 15 til ca 25. bare negative resultater. kanskje det har noe med dette å gjøre? veldig takknemmelig for svar!
hønetuppa ønsker barn Skrevet 27. desember 2007 #2 Skrevet 27. desember 2007 Kan hende du har bakteriell vaginose? Les litt om dette på nettet.. Da får en gjerne litt grønnlig utflod også. Der behandles med antibiotika beregnet på den tåpe bakterier. Får resept hos legen.
Giinaღ Skrevet 27. desember 2007 #3 Skrevet 27. desember 2007 Jepp, høres ut som bakteriell vaginose. Lukter ofte så stramt at det går gjennom klærne og utfloden er blank, så vanskelig å legge merke til egentlig. Dessverre må du til lege for å få medisin på resept og for å sjekke det. Heldigvis ikke noe farlig, kun ubehagelig pga. lukta Man får det gjerne fordi bakterieflora i underlivet ikke helt liker bakteriene til typen. Skikkelig herlig. Anbefaler forresten å bruke lactal (fås på apoteket) som forbyggende om du skulle få dette gjentatte ganger. Lykke til!
Smurfelykke Skrevet 27. desember 2007 #4 Skrevet 27. desember 2007 Er enig med deg Giina, har selv hatt bakteriell vaginose, så her er det vel ikke tvil. ;o) MEN: Ikke bruk Lactal om du vil bli gravid!!!!!!! Det står i pakningsvedlegget... Kjøpte meg en sånn selv, men da jeg leste vedlegget ombestemte jeg meg brått! ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå