Amazed..♫ 01.02.2012 ♫ Skrevet 27. desember 2007 #1 Skrevet 27. desember 2007 ...og gått ned i vekt, er dere kvitt kvalmen nå og begynt å legge på dere? Jeg er tretten fullgåtte uker i morgen, og her henger kvalmen fortsatt i. Kaster heldigvis ikke opp så mye lenger, men har tatt av fem kilo, og fremdeles går jeg egentlig ned i vekt. Fatter det ikke, jeg drikker jo kun brus for tiden (klarer ikke holde på vann!) og spiser en god del godis nå i julestria. Har dere begynt å få mage enda? Jeg merker ikke noe på buksene enda.. venter spent på magen, sier jo den kommer fortere med nr 2, men ikke noe i sikte enda.
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2007 #2 Skrevet 27. desember 2007 Hei.. Jeg gikk ned 4,5 kg i starten... Kvalmen ga seg etter 14 uker, og jeg finnes ikke kvalm lengre :-) Jeg har fått relativt stor mage i forhold til hva jeg hadde med nr 1, og buksene måtte jeg over i mammaklær i uke 11-12... Får håpe du blir kvitt kvalmen snart og blir bedre, jeg merket at det tappet mer på energien å være kvalm og dårlig og samtidig ha en liten å ta seg av ( hun er 13 mndr i dag ).. Men det er mye bedre nå *klem til deg*
>>>>>>m<<<<<< Skrevet 27. desember 2007 #3 Skrevet 27. desember 2007 Jeg holdt på med heftig kvalme og heftig oppkast frem til uke 18, men jeg heiv ut vekta, for jeg kjente at det ikke var sunt for meg å følge med på den! Så fort jeg ble kvitt kvalmen -spratt magen ut! Vet ikke hvor mye jeg har godt opp eller ned, men jeg spiser nå greit nå, selvom matlysten er kraftig redusert, klærne blir mindre og humøret bedre, hehe. Pass på å ta vitaminer hvis ikke du får i deg så mye mat, da -eller er rådet mitt til deg og bare gjøre hverdagen så komfertabel som mulig:-). Føler med deg, men det ordner seg nok til slutt :-)
ღEmilie nov 06, Marcus apr 08ღ Skrevet 27. desember 2007 #4 Skrevet 27. desember 2007 huff trøtt her... bomma på lagre første gangen og trykte på "signer med anonym".. Ikke meningen... får se å våkne litt :-) Er ikke noe fan av de anonymknappene jeg :-S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå