Gjest Lille jenta mi Skrevet 27. desember 2007 #1 Skrevet 27. desember 2007 Holder det visst jeg pakkker ett ekstra sett i ryggsekken hennes? body strømpebukse genser bukse sokker Begynner i bhg 3 jan !!!
Stor_smil Skrevet 27. desember 2007 #2 Skrevet 27. desember 2007 Tror kanskje jeg ville lagt i dobbelt. Om hun f.eks blir våt gjennom regntøyet til morgenen, er det greit å ha ett ekstra dersom hun søler drikke ubder lunjen eller tisser igjennom senere på dagen ;-)
Mammma Skrevet 27. desember 2007 #3 Skrevet 27. desember 2007 Kommer litt an på alder. De fleste barnehager har en kurv eller noe lignende hvor du kan ha skiftetøy liggende. Jeg prøver å ha 3 sett av innetøy liggende. Og 2 sett av votter, ulltøy o.l. !-2 dresser og 1 sett med regntøy. Men første dagen trenger du ikke å ha med noe untatt det som du beskrev her oppe. Så bør du snakke med de ansatte hva de vil ha.
mai mammaen til to Skrevet 27. desember 2007 #4 Skrevet 27. desember 2007 jeg sier der jeg jobber at et sett holder.. men at det kan være greit med to bodyer og strømpebukser...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå