sol2002 Skrevet 27. desember 2007 #1 Skrevet 27. desember 2007 På nyttårsaften så skal jeg ha kalkun til middag, men jeg aner ikke hva jeg skal servere til dessert? Har lyst på noe spennende og gjerne nytt, har dere her inne noen ideer til meg?
Mom2Two Skrevet 27. desember 2007 #2 Skrevet 27. desember 2007 Panna Cotta med bærcoulis? Crème Brûlet Creme Catalan Karamellpudding Dronning Mauds fromasje Tirami su Sjokoladepuddingkake med bringebær i+ pisket kremfløte eller vaniljeis(den er utrolig god!) Fromasjekake med frukt og sjokolade (en favoritt her, den blir alltid spist, hele kaken!)
Økologisk_knekkebrød Skrevet 27. desember 2007 #3 Skrevet 27. desember 2007 Dronning Maud dessert er kjempegodt! Men det kan kanskje bli litt kraftig etter en kalkunmiddag.
allergibarn Skrevet 27. desember 2007 #4 Skrevet 27. desember 2007 Osteiskake? En deilig fruktcocktail, hjemmelaget med kokt sukkerlake med vaniljestang oppi - men krem?
sol2002 Skrevet 27. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 27. desember 2007 Fikk vann i munnen av å lese det, føler nesten at jeg har et lite forventningspress på meg for de som skal komme til oss pleier alltid å skryte om at jeg er alltid aå flink på kjøkkenet, tenkte litt kanskje på fylte bakte epler med vaniljeis eller krem ved siden av.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå