Gå til innhold

Riene begynner, men stopper igjen..noen som har det slik?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er andre gangs og har termin idag faktisk. Siden sist onsdag har jeg våknet tre netter med rier. De starter, men bygger seg liksom ikke opp og blir ikke kjempe vonde og heller ikke regelmessige. Dette er så annerledes enn forrige gang, for da startet det når det startet hvis dere skjønner. Det stoppet ikke opp igjen. Det er så nedtur når det stopper opp. Jeg gruer litt til fødsel, har jo gjort dette før og vet hva jeg går til. Noen fler som har eller vet om noen som har hatt det sånn?

I dag på termin dagen har jeg gått med konstant vondt i ryggen og murring nederst i magen. Jeg håper det er over snart. Problemet var at jordmor sa at jeg kom til å få før termin og har derfor hvert så innstilt på det. Nå må jeg snu tvert om å innstille meg på nytt.

Hilsen en høygravid som er litt lei og som skal være glad når det hele er over...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde vondt i ryggen igår da jeg la meg og våkna ca hal 5 inatt , og hadde vonde sammentrenkninger i magen, har ikke hatt det slik tiligere. Jm kjente at jeg hadde sterke kynnere da jeg var hoss henne sist, men selv kjennte jeg dem ikke.. Jeg har ikke termin før 10 januar da, men er også innstillt på fødsel før ternin etter det jm`s meninger.

Gikk på toalettet flere ganger, prøvde å sove osv, men var helt umulig.. endte opp med å sette meg ved pcn og surfe på nettet til det ga seg rundt hal ti tida om mogenen!.. Hadde jo forventa ei januartulle da, men hu e jo velkommen når som helst!:)

Vil ønske deg lykke til iallefall!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...