Gå til innhold

noen som kan please hjelpe med hemorider ??? =( Snufs....!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

de blir ikke borte =(

fødte for 2,5 mnd siden...

Prøvd alcos anal og cheriproct (stikkpiller og krem)

Er jo svinvondt å gå på do + de siste gangene har det blødd også =(

Noen råd??????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du vært hos legen??? Jeg slet veldig med dette selv, i forkant av fødsel og etterpå. Jeg klarte ikke sitte, nesten ikke ligge heller, og på do gråt jeg store tårer. Det jeg til slutt måtte gjøre var å dytte dem inn igjen i dusjen... Masse varmt vann, asan såpe og veldig kortklipte negler. Helt for jæ... vondt, men det eneste som hjalp...

Skrevet

men da er de bare borte midlertidig??? til de "hopper" ut igjen??

ja men legen så ikke på det , fikk bare resept på cheriproct stikkpille.. Ferdig med den kuren nå men er jo bare blitt værre.. blødde i allefall ikke før =(

Skrevet

Snuppa er 16 mnd og mine er ILLE!

Ikke fy om jeg går til legen, eller har sex med lyset på.

Føler med deg:-)!

Skrevet

Når de er på utsiden blir de såre og skadete, siden de hele tiden kommer i kontakt med klær etc. Når du dytter de inn, og de får være der, sammen med godt med krem (alcos anal brukte jeg, og stikkpiller) får de tid til å lege seg. Når de da kommer ut igjen hver gang du er på do, så ta en dusj, dytt dem inn igjen. :-) Jo ,mer de er ute, jo mer blir de "irritert", og dermed gjør de vondere, og blir større og større.

Skrevet

Fikk en kjempevond en siste uken før KS, så føler med deg; det var grusomt!!! Det som funka for meg var å tappe litt varmt vann i badekaret og ha i grønnsåpe og sitte i dette hver morgen og kveld. Samtidig smurte jeg på vanlig honning flere ganger om dagen. Dette lindret veldig og den forsvant etter fire-fem dager. (leste kjerringrådene inne på Barn i Magen)

Skrevet

Analsex og hemorrider ? Da går dem jo aldri bort..For dem som liker det da så klar :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...