Anonym bruker Skrevet 27. desember 2007 #1 Skrevet 27. desember 2007 de blir ikke borte =( fødte for 2,5 mnd siden... Prøvd alcos anal og cheriproct (stikkpiller og krem) Er jo svinvondt å gå på do + de siste gangene har det blødd også =( Noen råd??????
tonemelone Skrevet 27. desember 2007 #2 Skrevet 27. desember 2007 Har du vært hos legen??? Jeg slet veldig med dette selv, i forkant av fødsel og etterpå. Jeg klarte ikke sitte, nesten ikke ligge heller, og på do gråt jeg store tårer. Det jeg til slutt måtte gjøre var å dytte dem inn igjen i dusjen... Masse varmt vann, asan såpe og veldig kortklipte negler. Helt for jæ... vondt, men det eneste som hjalp...
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2007 #3 Skrevet 27. desember 2007 men da er de bare borte midlertidig??? til de "hopper" ut igjen?? ja men legen så ikke på det , fikk bare resept på cheriproct stikkpille.. Ferdig med den kuren nå men er jo bare blitt værre.. blødde i allefall ikke før =(
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2007 #4 Skrevet 27. desember 2007 Snuppa er 16 mnd og mine er ILLE! Ikke fy om jeg går til legen, eller har sex med lyset på. Føler med deg:-)!
tonemelone Skrevet 27. desember 2007 #5 Skrevet 27. desember 2007 Når de er på utsiden blir de såre og skadete, siden de hele tiden kommer i kontakt med klær etc. Når du dytter de inn, og de får være der, sammen med godt med krem (alcos anal brukte jeg, og stikkpiller) får de tid til å lege seg. Når de da kommer ut igjen hver gang du er på do, så ta en dusj, dytt dem inn igjen. :-) Jo ,mer de er ute, jo mer blir de "irritert", og dermed gjør de vondere, og blir større og større.
BEA-77 Skrevet 28. desember 2007 #6 Skrevet 28. desember 2007 Fikk en kjempevond en siste uken før KS, så føler med deg; det var grusomt!!! Det som funka for meg var å tappe litt varmt vann i badekaret og ha i grønnsåpe og sitte i dette hver morgen og kveld. Samtidig smurte jeg på vanlig honning flere ganger om dagen. Dette lindret veldig og den forsvant etter fire-fem dager. (leste kjerringrådene inne på Barn i Magen)
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2007 #7 Skrevet 28. desember 2007 Analsex og hemorrider ? Da går dem jo aldri bort..For dem som liker det da så klar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå