Gjest Skrevet 27. desember 2007 #1 Skrevet 27. desember 2007 Til dere som var her tidlig i dag, nå er jeg hjemme, med lekker ny sveis og ny farge:) Svigerfar sa tom 2 ganger at jeg var fin og en gang at det kledde meg skikkelig bra:! *lite ikke fornøyd da* Til dere som ikke vet; jeg har klippa med i dag:) Noe jeg gjør ca hvert skuddår:p Sist tok jeg minst 47 cm, denne gangen var det mye mindre å ta av dog. Veeeldig fornøyd asse:)
Mamma, mammaere, mammaest <3 Skrevet 27. desember 2007 #3 Skrevet 27. desember 2007 La nettopp ut et innlegg for å spørre hvordan det gikk Så bra du ble fornøyd da!!
Økologisk_knekkebrød Skrevet 27. desember 2007 #4 Skrevet 27. desember 2007 Så bra at du ble fornøyd! Jeg går rundt og lurer på om jeg skal gjøre det samme. Har langt krøllete hår, og er dritlei av håret mitt! Vil ha en ny og enkel frisyre. Men så har jeg hatt så mange mislykkede turer til frisøren, at jeg vet ikke om jeg tør.
Gjest Skrevet 27. desember 2007 #5 Skrevet 27. desember 2007 Bilde?! Nja, skeeeptisk;) Oki da, må bare få lastet det over. 2 sek:)
Gjest Skrevet 27. desember 2007 #6 Skrevet 27. desember 2007 Advarsel; trøtt og sliiiten og relativt usminka;) Men det er kanskje håret som teller! Hihi http://www.dinbaby.com/content/view/slideshow_user/462419/offset/3
Turid Laila Skrevet 27. desember 2007 #7 Skrevet 27. desember 2007 Det var jo skikkelig stilig! Grattis med ny frisyre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå