Gå til innhold

Da hopper jeg fra januar til desember. Blir satt igang i morgen ;D


mamma :-)

Anbefalte innlegg

Phu! Da var tålmodigheten slutt. Skulle så gjerne holdt ut til 2. jan da jeg er satt opp på å bli satt igang.Men når legen så meg "gå" sa hun at hun kan sette meg opp før. Skal jo ikke pine seg heller. Har skikkelig stor mave (129cm) og det er utrolig tungt. Hadde 2 cm åpning og hun strippet meg.

Tvillingene har ligget med hodet ned noen uker,men nå hadde tvilling 2 snudd seg i sete....

Har skikkelig harde og vonde kynnere og blør. kl 0930 skjer det i morgen og det er helt uvirkelig. Håper det vil gå raskt. Mannen min går litt rundt seg selv og jeg har vel ikke helt skjønt det..... jeg har nok med å bite tennene sammen under hver kynner.

Så da blir det desember gutter på meg i stedenfor januar. ;D

Snart er vi 6 i familien ;D ;Mamma mia!

(uke 36+1 i dag.termin 25.jan)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det høres ut som det var en lettelse for dere. Ønsker deg velkommen til desemberklubben, og så tipper jeg at jeg tar plassen din i januarklubben. Har termin idag, men her er det bare ro og fred i sofahjørnet.

Håper du får sovet litt i natt - er jo en slitsom påkjenning som venter. Men så fantastisk premie i vente - 2 små herlige nurk!!!! Ønsker dere masse lykke til :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...