Happy-bee Skrevet 27. desember 2007 #1 Skrevet 27. desember 2007 Jeg var på ultralyd i dag:) Det gikk veldig fint. Morsomt å se den lille mini-babyen, og at det faktisk var noe der inne.. Jeg bare lurer på hvordan jeg kan endre profilen min, slik at det blir riktig i forhold til hvor langt jeg har kommet. Er det noen som kan forklare meg hvordan jeg kan gjøre dette?? Skal forresten tilbake på UL om 3-4 uker. Det blir spennende:)
isprinsessan Skrevet 27. desember 2007 #2 Skrevet 27. desember 2007 Gå inn på din side, og så brukerinformasjon. Der kan du skrive inn din nye termin. Akkurat gjort det selv:-)
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2007 #3 Skrevet 27. desember 2007 Fire uker tilbake, det var mye! Må være litt kjipt for deg. Jeg er liksom glad for hver dag som er overstått, men det kan jo like gjerne skje meg.. Huff, altså. Men morsomt med ul, da:) Fikk du vite kjønn eller ville du ikke vite det?
Happy-bee Skrevet 27. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 27. desember 2007 Der fikk jeg endret på terminen min. Takk for klokt svar;)
Happy-bee Skrevet 27. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 27. desember 2007 Litt kjipt å gå så langt tilbake ja, men jeg var egentlig ganske forberedt på det. Følte egentlig ikke at jeg var så langt på vei. Er bare glad for å vite hvilken uke jeg nå skal forholde meg til.. Hun mente vel at det var for tidlig å se hvilket kjønn det var, Tror ikke hun prøvde en gang. Vi får holde på spenningen i noen uker til. Vil gjerne vite kjønnet ja. Har en gutt fra før, så det er kjekt å vite om garderoben må endres til mer rosa farger;)
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2007 #6 Skrevet 27. desember 2007 Og der gjorde jeg det også, dvs la inn termin i det hele tatt, og skjønte plutselig hvordan "alle" her vet nøyaktig hvor mange dager de har igjen.. Litt treig, jeg ja.. Kunne ikke begripe hvorfor noen gadd telle/holde styr på det. Hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå