AnonymMamma Skrevet 27. desember 2007 #1 Skrevet 27. desember 2007 Har en mann som sjelden kaller meg noe fint. Vi har det helt fint sammen og ungene er harmoniske og flotte! Men er jeg syk eller sliten en dag blir jeg på en måte mobbet av mannen min. Det går i du sliten??? du syk? Ja, HAHAHA du som bare har gått hjemme og sovet de siste 3 årene. Har ikke d så d er sagt. Spør jeg om han kan massere meg er d alltid, hva med meg???? jeg blir aldri massert. Da får du massere meg og. Han maser hele tiden på meg at jeg må gjøre ditt og datt, gjør jg d ike når han befaler går han etter meg og bemerker d til stadighet. Har han gjort noe her hjemme skal det roses opp i skyene, og han setter meg i et lys som lat. Føler meg mobbet og lite satt pris på................... hjelp? er d jeg som er kravstor?
Gjest Skrevet 27. desember 2007 #2 Skrevet 27. desember 2007 Du blir kontrollert av din mann, i ditt eget hus. Spør han om han tror at du er tilbakestående, eller om du på andre måter ikke er til å stole på alene. Hvis svaret er ja så ber du han flytte, dersom svaret er nei ber du han kutte hersketeknikkene for faen ut.
Mamma, mammaere, mammaest <3 Skrevet 27. desember 2007 #3 Skrevet 27. desember 2007 Ganske enig med Marikanari.. Hvorfor svarer du ikke for deg?? du syk?? JA FAKTISK. "Jeg er et menneske, som alle andre, kan bli smittet av virus og bakterier, noe som setter meg ut av spill for en stund og gjør at du må trå til litt ekstra!!!" Dumme spørsmål fortjener dumme svar! Han bor ikke på noe forbanna hotell, og det bør du gjøre ham klar over.. Du kommer nok lengst ved å fortelle ham det på en rolig sivilisert måte, siden mange mannfolk setter seg på bakbeina med en gang de føler de får "kjeft".. Men noen må gi fyren din en liten oppvekker.
winneboo Skrevet 27. desember 2007 #4 Skrevet 27. desember 2007 Du er ikke kravstor! Du krever respekt, å selvfølgelig så skal du ha det. Virker som om han har kommet i en dårlig sirkel å ikke greier å sette pris på deg lenger. For din egen skyld burde du si fra, ikke la deg tråkke på. Skjerper han seg ikke så spørs det jo hvor lenge du orker å ha det sånn
*FLoRinA* Har født!!!! Skrevet 27. desember 2007 #5 Skrevet 27. desember 2007 Tror nok en liten oppvekker hadde gjort seg...... hva om du dro bort noen dager og lot han ta over litt hjemme???la han se hva som faktisk må gjøres rundtom.... Lykke til i allefall!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå