Anonym bruker Skrevet 27. desember 2007 #1 Skrevet 27. desember 2007 ...og gir vann rett fra springen? Hvordan er det med vann til grøten da? Koker dere det? Jeg gjør det enda, og hun blir 8 mnd nå...
HAPPY MOM<3<3<3 Skrevet 27. desember 2007 #3 Skrevet 27. desember 2007 Kokte det til småen var 6 mnd, fikk beskjed om at v av hs at vannkvaliteten her var helt fin så vi trengte ikke koke det.. Lar kaldt vannet renne en liten stund for å ikke få vann som har ligget i rørene lenge og varmer det i microen...
ღMaria har TO prinsesserღ Skrevet 27. desember 2007 #4 Skrevet 27. desember 2007 jeg kommer til å koke vannet så lenge de skal ha mat som skal være litt varm å som skal blandes med vann.... helt kvalm å varme det i microen syns nå jeg..ville du varmet te-vann til deg selv i microen lissom?!!nei,jeg kommer alltid til å koke,så lenge de bruker sånnt..!!
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 27. desember 2007 #5 Skrevet 27. desember 2007 Hs sa til meg at så lenge vannkvaliteten var bra var det unødvendig å koke etter 3mnd...
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2007 #6 Skrevet 27. desember 2007 ღMaria fikk TO prinsesserღ : Blir du kvalm av å varme vann i micro`n??? Hvorfor det egentlig? Kan jo ikke sammenlikne det med å koke vann til te, men når det er sagt så har jeg varma vann i micro`n til te også jeg da.. Ikke noe forskjell på vannet ihvertfall??!! Rareste jeg har hørt!! Og ja, jeg koker fortsatt vannet som mme i skal blandes i, men det vannet han drikker som tørstedrikk tar jeg rett fra springen! Vet ikke hvorfor jeg egentlig koker vannet til mme enda, mest gammel vane tenker jeg..Gutten er 5 mnd nå!
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2007 #7 Skrevet 27. desember 2007 Er det greit å koke vannet i vannkoker (der varmeelementene er i en boks for seg selv)?
ifie Skrevet 27. desember 2007 #8 Skrevet 27. desember 2007 Om jeg skal ha varmt vann, koker jeg det i vannkokeren -stoler ikke helt på vannet som har ligget i varmtvannstanken/rørene. Kaldt vann tar jeg rett fra springen. Skal jeg ha lunka vann, blander jeg kaldt og kokt
ღMaria har TO prinsesserღ Skrevet 29. desember 2007 #9 Skrevet 29. desember 2007 syns bare det er ekkelt å varme opp kaldt vann fra springen å gi til ungene...ville aldri gjort det til meg selv,så da gjør jeg ikke det til de såklart...ikke no værre enn det egentlig...
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 29. desember 2007 #10 Skrevet 29. desember 2007 samme som ifie:)
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2007 #11 Skrevet 29. desember 2007 Hvis du synes det er "ekkelt å ta kald vann fra springen og varme til ungene", hvor tar du vannet fra da???? Det er vel noe de fleste normale for gjør enten de koker det i vannkoker eller varmer det i microen!!
ღMaria har TO prinsesserღ Skrevet 30. desember 2007 #12 Skrevet 30. desember 2007 jeg mente å varme i microen....det blir ikke det samme som å koke vannet..du dreper jo ikke bakterier i microen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå