Gå til innhold

Når slutter dere å koke vannet dere gir til måltidene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

...og gir vann rett fra springen? Hvordan er det med vann til grøten da? Koker dere det? Jeg gjør det enda, og hun blir 8 mnd nå...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kokte det til småen var 6 mnd, fikk beskjed om at v av hs at vannkvaliteten her var helt fin så vi trengte ikke koke det..

Lar kaldt vannet renne en liten stund for å ikke få vann som har ligget i rørene lenge og varmer det i microen...

Skrevet

jeg kommer til å koke vannet så lenge de skal ha mat som skal være litt varm å som skal blandes med vann....

helt kvalm å varme det i microen syns nå jeg..ville du varmet te-vann til deg selv i microen lissom?!!nei,jeg kommer alltid til å koke,så lenge de bruker sånnt..!!

Skrevet

Hs sa til meg at så lenge vannkvaliteten var bra var det unødvendig å koke etter 3mnd...

Skrevet

ღMaria fikk TO prinsesserღ :

Blir du kvalm av å varme vann i micro`n??? Hvorfor det egentlig? Kan jo ikke sammenlikne det med å koke vann til te, men når det er sagt så har jeg varma vann i micro`n til te også jeg da.. Ikke noe forskjell på vannet ihvertfall??!! Rareste jeg har hørt!!

Og ja, jeg koker fortsatt vannet som mme i skal blandes i, men det vannet han drikker som tørstedrikk tar jeg rett fra springen! Vet ikke hvorfor jeg egentlig koker vannet til mme enda, mest gammel vane tenker jeg..Gutten er 5 mnd nå!

Skrevet

Er det greit å koke vannet i vannkoker (der varmeelementene er i en boks for seg selv)?

Skrevet

Om jeg skal ha varmt vann, koker jeg det i vannkokeren -stoler ikke helt på vannet som har ligget i varmtvannstanken/rørene. Kaldt vann tar jeg rett fra springen. Skal jeg ha lunka vann, blander jeg kaldt og kokt :)

Skrevet

syns bare det er ekkelt å varme opp kaldt vann fra springen å gi til ungene...ville aldri gjort det til meg selv,så da gjør jeg ikke det til de såklart...ikke no værre enn det egentlig...

Skrevet

samme som ifie:)

Skrevet

Hvis du synes det er "ekkelt å ta kald vann fra springen og varme til ungene", hvor tar du vannet fra da????

Det er vel noe de fleste normale for gjør enten de koker det i vannkoker eller varmer det i microen!!

Skrevet

jeg mente å varme i microen....det blir ikke det samme som å koke vannet..du dreper jo ikke bakterier i microen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...