Gå til innhold

når begynte dere med stor seng?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

litt før 2 årsdagen..

Skrevet

VI har ikke begynte enda, men jenta vår er 2 1/2 år og vi skal snart sette inn stor seng. Mye pga hun klatrer utav selv uansett.

Skrevet

Har sprinkelseng ennå. Hun blir 3 i februar. Planen er ny seng (gammel skuvseng da...) når bleien er borte på dagtid, for da er hun "stor" jente.

Skrevet

Han var 3 år..fikk ny seng til 3 årsdagen sin!!! veldig stolt av den...

Skrevet

Mine 3 har alle skiftet over til stor seng rundt 2 års dagen sin. Da klatret de fint ut av sprinkelsengen, det var endel fram og tilbake opp i sengen etter at de byttet over til voksenseng. Men det gik seg til med litt tid.

Skrevet

Jenta mi fyllte 2 år i oktober å har ikke kjøpt stor seng ennå, men over jul når jeg kommer i gjenge igjen med penger så blir det ut å handle stor seng :) Merker hun er moden for det. Hun sover allerede i stor seng hos mine foreldre å det har hun gjort i noen mnd.

Skrevet

Har ikke begynt enda, men regner med til 2 årsdagen evt til jul neste år.

Skrevet

vi begynte for ca to uker siden.. hun er 19 mnd...

hadde tenkt å beholde den andre sengen en god stund til men så begynte hun å hoppe utav...så da tente vi hun kunne få ny.. så kommer jo lillebroren om en 4 mnd tid også..så da kan han overta den andre sengen..så slipper vi kjøpe en slik til

Skrevet

Dere som bytta te stor seng med 2års dagen, hvordan gikk dette?? Tenker på det å feks våkne om natta og å legge seg igjen da..

Har vurdert det jeg også men han er jo en villmann i senga om natta da. Ligger jo alle veier, er redd han skal dette ut av den å liksom, men det er vel en liten kant på disse å kanskje :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...