moota m storebror&lillebror Skrevet 27. desember 2007 #4 Skrevet 27. desember 2007 VI har ikke begynte enda, men jenta vår er 2 1/2 år og vi skal snart sette inn stor seng. Mye pga hun klatrer utav selv uansett.
Mamman til 3 lykketroll Skrevet 27. desember 2007 #5 Skrevet 27. desember 2007 Har sprinkelseng ennå. Hun blir 3 i februar. Planen er ny seng (gammel skuvseng da...) når bleien er borte på dagtid, for da er hun "stor" jente.
*FLoRinA* Har født!!!! Skrevet 27. desember 2007 #6 Skrevet 27. desember 2007 Han var 3 år..fikk ny seng til 3 årsdagen sin!!! veldig stolt av den...
Solitude Skrevet 27. desember 2007 #7 Skrevet 27. desember 2007 Mine 3 har alle skiftet over til stor seng rundt 2 års dagen sin. Da klatret de fint ut av sprinkelsengen, det var endel fram og tilbake opp i sengen etter at de byttet over til voksenseng. Men det gik seg til med litt tid.
winneboo Skrevet 27. desember 2007 #8 Skrevet 27. desember 2007 Jenta mi fyllte 2 år i oktober å har ikke kjøpt stor seng ennå, men over jul når jeg kommer i gjenge igjen med penger så blir det ut å handle stor seng Merker hun er moden for det. Hun sover allerede i stor seng hos mine foreldre å det har hun gjort i noen mnd.
litoja&Nemi♥ 13.05.06♥ Skrevet 27. desember 2007 #9 Skrevet 27. desember 2007 Har ikke begynt enda, men regner med til 2 årsdagen evt til jul neste år.
mai mammaen til to Skrevet 27. desember 2007 #10 Skrevet 27. desember 2007 vi begynte for ca to uker siden.. hun er 19 mnd... hadde tenkt å beholde den andre sengen en god stund til men så begynte hun å hoppe utav...så da tente vi hun kunne få ny.. så kommer jo lillebroren om en 4 mnd tid også..så da kan han overta den andre sengen..så slipper vi kjøpe en slik til
Mamma til snart 3 <3 Skrevet 27. desember 2007 #12 Skrevet 27. desember 2007 Dere som bytta te stor seng med 2års dagen, hvordan gikk dette?? Tenker på det å feks våkne om natta og å legge seg igjen da.. Har vurdert det jeg også men han er jo en villmann i senga om natta da. Ligger jo alle veier, er redd han skal dette ut av den å liksom, men det er vel en liten kant på disse å kanskje
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå