Mammamia77 Skrevet 27. desember 2007 #1 Skrevet 27. desember 2007 Litt utenom tema da...: vet noen hvor man kan få kjøpt slike kjoler blant annet Vår Staude bruker? Kjolene er i kraftig stoff (strikket?) og ofte har de hjertemotiv på brystet.. Hvem designer slike kjoler? De er så fiiin :-)
Bare meg... Skrevet 29. desember 2007 #2 Skrevet 29. desember 2007 Jeg har en kjole tror jeg. Den ligner i hvert fall på de kjolene jeg har sett på tv i det siste. Min er fra Siri S. design. Utroooolig søte kjoler. De er ganske dyre, men jeg bare MÅTTE ha den jeg kjøpte og er så glad i den! (c: Lykke til!
Bare meg... Skrevet 29. desember 2007 #3 Skrevet 29. desember 2007 Fant nettadressen også. www.siri-design.no/
Mammamia77 Skrevet 29. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 29. desember 2007 Åååå, tusen takk :-) Ble kjempeglad nå! Kan jeg bestille på internett da? Fantastisk flotte kjoler!!
Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 29. desember 2007 #5 Skrevet 29. desember 2007 Har ikke Tulip & Tatamo (eller noe i den duren) slike kjoler mon tro...? De har lagd en del for bl.a Märtha, tror jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå