Gå til innhold

Herregud, så vanskelig det er å ha sex :-)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hadde nettopp en liten hyrdestund med min kjære, men det var ikke bare bare :-) Gleder meg til vi kan ha et normalt sexliv igjen med de stillingene vi liker! hihi...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Haha! Skriver under på den. Har gått veldig greit veldig lenge, men nå begynner magen å bli så stor at det ikke er mange muligheter igjen. Gleder meg virkelig til magen er borte og jeg kan bevege meg akkurat som jeg vil :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uff, har hatt vondt en dag jeg ette vi har hatt sex, vært helt hoven, men nå har det plkuttselig forsvinni så nå har vi sex vær dag for jeg får ikke vondt så det er så deilig atte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida,er jo bare å bruke fantasien litt,vi har masse bra sex;)

Mitt problem er at jeg blir så innmari fort sliten/anpusten,så han stakkar må gjøre mestepatren av jobben.

Men for min del er det utrolig godt,og en kjempe utladning.Har en del bekkenplager,så det beste er at etterpå,slipper masse av spenningene taket.Også har jeg begynt å bruke sex som innsovning.Før ble jeg bare våken og opplagt,nå sovner jeg som en stein.Hehe.Virkelig effektivt,men ikke på morningen da;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes dere er heldige som i det hele tatt har lyst på sex jeg da. Kan nesten ikke huske sist vi hadde sex...

Har vært plaget med bekken og ryggplager siden uke 10 så har ikke vært så bevegelig. Så har jeg vært veldig plaget med sopp til og fra i flere månder, tror kanskje jeg endelig har klart å bli kvitt det nå... (sambo har jo nesten trodd at jeg har brukt soppen som en unnskyldning for ikke å ha sex...)

Og så nå for en uke siden fikk jeg lagt inn kateter i den ene nyra pga utvidet nyrebekken, så nå tror jeg virkelig ikke det blir noe sex faktisk før lillegutt er ute. Ikke særlig delikat med vond rygg og bekken, svær mage o g dårlig kondis + en halv meter slange med en pose med urin i.....

Nei, tror nok vi skal på en kjærlighetsweekend når lillegutt er stor nok til at en av besteforeldrene kan ta en liten pass gitt, ha ha.

Vi snakket om det igår nemmelig:-)

 

Vi får bare holde ut.

 

Gled dere alle over at dere både har sex og lysten tilstede!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...