Matja Skrevet 27. desember 2007 #1 Skrevet 27. desember 2007 Min lille er nå 8 mnd, og har alltid fått velling i sengen min og sovnet på armen min før jeg har lagt henne i hennes seng. Hun har av og til våknet etter en time og da har hun vært hysterisk. Da har jeg tatt henne opp. Jeg er alene, og har rett og slett ikke hatt overskudd til å høre på skrikingen hennes. Det lengste jeg holdt ut var 45 min... Jeg tenkte at jeg skulle begynne med andre rutiner etter nyttår, for da er det 2 mnd til jeg skal begynne å jobbe igjen, men det ser ut som det skjer i dag. Hun sovnet nemlig ikke da jeg la henne, og nå ligger hun og gråter... Jeg har vært inne 2 ganger og klappet på henne, sittet der, og jeg har ropt inn fra stuen at jeg er her. Men hun gir seg jo selvfølgelig ikke!! Hva skal jeg gjøre?? Jeg er egentlig helt imot å la henne ligge og skrike, men jeg kan jo ikke tro at hun kommer til å legge seg helt fint neste gang jeg prøver, eller?? Tips??
OsloMor Skrevet 27. desember 2007 #2 Skrevet 27. desember 2007 Jeg har nå gått inn hvert tredje minutt jeg da, og fulgt Ferbers metode (med noen egne innslag he-he). Du må jo gå inn å stryke på henne og vise at du er der. Det holder ikke å rope fra stuen. Noen har jo erfaringer med en såkalt no-cry sleep solution.( De dukker nok opp når de ser at jeg har brukt ferbers metode, he-he.) Kanskje de har noen gode tips... Lykke til iallefall:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå