Gå til innhold

Hvordan ødelegge julen for barna - fortsettelse

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter den forferdelige julafenen som jeg fortalte om, går jeg rundt med tårer i øynene og klemmer på sønnen min. Jeg er blitt så takknemlig for at jeg har en frisk og lykkelig gutt og et godt forhold til samboer. Slik sett ble julaftenen en vekker for hvor heldig jeg egentlig er. Selv om jeg noen ganger er lei av jobben m.m. har jeg det stort sett bra. Neste uke tar jeg kontakt med hjelpeapparatet for og hjelpe svigerfamilien min også. Håper de er moden for å ta imot hjelp.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hERREGUD-------------------------------- SLUTT Å SYT--------------------------------

Det er vel ingenting å syte om...!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Er jo fint at du vil hjelpe, men det der er neppe en svigerdatters oppgave. Kan det bli noe annet enn vondt blod ut av det? Beklager å synes dette er svært naivt, men det synes jeg. Hadde det vært din samboer er det en ting, du bør vel heller ligge litt lavt....

Skrevet

Jeg skjønner jævlig godt at du er forbanna, ikke hør på rundlurt og anonym, du velger selv hva du gjør du er et voksent menneske i motsetning til visse damer her inne som så inderlig lengter tilbake til sine yngre fjortisdager.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...