Mamma Mirabell Skrevet 27. desember 2007 #1 Skrevet 27. desember 2007 Lilelgull våkner mange ganger på natten av ymse grunner( alt fra to ganger til seks ganger).. mest for kos tor jeg men det er utrolig irriterende.. får han pupp sovner han når som helst og hvor som helst.. har gitt han ett måltid på natten sånn ca alt fra 0300 til 0500... spiser da pupp og sovner på den og sover videre i senga vår til 0600, får pupp igjen og kan sove igjen en time eller to. har så lyst til at jeg kan legge han i senga si etter denne puppen og at han sover til 6-7-8 for å stå opp men da blir det skriking igjen vist jeg legger han der har han behov for dette måltidet eller burde jeg bli "streng" hele natten å høre på skriking og prøve å få han til å sove igen?? han får siste måltid( pupp) på kvelden ca 8 og legger seg halv ni. han spiser grøt to ganger om dagen oxo, til frokost og barnetv.. huff syns det er så vanskelig jeg..kunne ønske andre mann var like lett som førstemann... :( ble lanft det men begynner å bli litt sliten her merker jeg :) Noen med råd??
Gjest Skrevet 27. desember 2007 #2 Skrevet 27. desember 2007 Vesla her nattavvendte seg selv ved ca 8 mnd alder, men med noen unntak i ny og ne. (noe som er fullt levelig for a mor, iallefall her i huset) Men det er jo ikke alle som er sånn. Dersom du føler det mest rett å fortsette, gjør det, hvis ikke så nattavvenner du:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå