Sprellemamma Skrevet 27. desember 2007 #1 Skrevet 27. desember 2007 Dette skulle bli en drømmekoselig familiejul hjemme hos mine foreldre, lillebabys første jul osv. Men min søster m/fam på besøk i tillegg ble det fullet hus. Sånn som jeg hadde gledet meg! Akk ja. Det startet godt da Sprelle på snart 3 år ble "bilsyk" ca ti min før vi var fremme og kastet opp utover seg seg selv og bilsetet, så vi kom inn dørene og måtte vrenge av han alt, og fikk satt på et par vaskemaskiner med bilsetetrekk og klær... Ett-åringen til min søster hadde da allerede hatt 5 bæsjebleier med unevnelig innhold den dagen. Så hvem som smittet hvem er ikke lett å si. Julaften hadde vi sutrete unger, og følte oss lett kvalme noen hver. Historiens korteste juletregang (1/2 vers av å jul med din glede, da hylte guttungen "ikke noen sanger!!!" så vi fant fort ut at dette er bare dumt), men de koste seg med gavene og holdt det gående til 2130 før de ble puttet i seng. Første juledag ble vi vekket av at Sprelle krabbet opp i sengen vår, turnet litt rundt og spydde utover hele dynen før vi fattet hva som skjedde. Ny runde med vaskemaskinen... Fikk besøk av min bror med tre unger selv om de var advart, deres 2-åring kastet opp da de var på vei hjem. Natt til 2. juledag måtte jeg opp og spy, og det samme måtte min svoger. Han var fremdeles uggen da de reiste sørover kveld. Mine foreldre har holdt stand, dufter av pinnekjøtt, kalkun, juletorsk, stek sprer seg i huset og vi sitter bleke og i varierende antall rundt bordet. ;-) Julekakene har de fått liten avsetning på. Nå er formen rimelig bra, og vi ser fram til å reise hjem igjen til nyttårsfeiring hos venner. Håper dere andre har hatt en bedre jul, ønsker fortsatt god jul til alle!
♥Snulder Skrevet 27. desember 2007 #2 Skrevet 27. desember 2007 Er det det man kaller en "Alternativ Jul" kanskje??? Får håpe nyttårsfeiringa blir myyyye bedre;=)
Ronja65 Skrevet 30. desember 2007 #3 Skrevet 30. desember 2007 Her er vi endelig blitt bedre:-) Omganssyke er noe dritt!!
Plutseliten :) Skrevet 30. desember 2007 #4 Skrevet 30. desember 2007 Får håpe dere er på beina igjen,og er klare for nyttårsfeiringen )
Karomamma Skrevet 30. desember 2007 #5 Skrevet 30. desember 2007 Hmmm, litt slitsom juelfeiring for dere i år. Håper formen er bedre!! Vi har gått klar hittil, heldigvis. Karosnuppa har klaget på aua i magen i ettermiddag og hatt 3 bæsjebleier, så jeg vet ikke hva som skjer.... Krysser fingrene for en frisk nyttårsfeiring for oss alle
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå