Anonym bruker Skrevet 27. desember 2007 #1 Skrevet 27. desember 2007 Er i uke 31+2 og ble i dag 100% sykemeldt frem til permisjon pga bekkenløsning. Synes dette var litt tidlig å bli helt sykemeldt. Noen andre? Vil ikke bli sett på som sytete. Er jo bare meg som kjenner hvor ondt jeg har og bare jeg som merker at jeg sitter oppe hele natta fordi det er vondt å ligge.....
Line-80 Skrevet 27. desember 2007 #2 Skrevet 27. desember 2007 Ikke tenk at du er sytete, som du sier er d jo bare du selv som vet hvor vondt du har. Ingen grunn til å presse seg til å jobbe hvis det ikke går lenge. Jeg har vært 100% sykemeldt siden uke 29, tror jeg det var. Ble fullt sykemeldt pga høyt blodtrykk.
MJ<3 Skrevet 27. desember 2007 #3 Skrevet 27. desember 2007 Jeg ble 100 prosent sykmeldt fra uke 34. Har ikke dårlig samvittighet pga at jeg sover utrolig dårlig om natten og det tar jammen i meg på. Syns man kan "unne seg" det når man faktisk bruker endel energi på å skape denne personen inni seg:)
melkekua™ Skrevet 27. desember 2007 #4 Skrevet 27. desember 2007 Nyt disse ukene fram til fødsel, nå kan du redebygge i eget tempo ) Og du syter ikke! Kroppen er en viktig maskin man å høre på ;o)
Trultemora er presseklar!! Skrevet 28. desember 2007 #5 Skrevet 28. desember 2007 Neida, det er ikke tidlig å bli sykemeldt nå! Jeg ble 100% sykemeldt i ca i uke 18 jeg da, og har blitt det ut svangerskpet....... Nyt den tiiden fremover du! Det blir mye bedre i kroppen når du får slappa av hele tiden ihvertfall! Klem!
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2007 #6 Skrevet 28. desember 2007 Jeg er like langt på vei som deg og har enda ikke hatt en typisk svangerskapsplage. MEN jeg må nok kaste inn håndkleet etter nyttår likevel jeg. Har tung jobb, jobber som sykepleier. Det har begynt å bli tragikomisk å gå på jobb nå. Jeg skal bøye meg ned å hjelp folk på med skoene... jeg som ikke får på meg skoene selv! Skal hjelpe folk opp av godstolen.. jeg som må dras opp av sofaen selv! NEI, jeg begynner å bli irritert på de sytete gamle folka så da er det på tide å gi seg ;o)
BlåklokkaVest Skrevet 28. desember 2007 #7 Skrevet 28. desember 2007 Jeg er i uke 30 nå, og har nå fått beskjed av både jordmor og fysioterapeut at det er på tide å kutte ut jobben helt..... Så du er ikke alene, nei :-) Velkommen i klubben sier jeg! :-) Det blir en lang ventetid på oss, men vi får prøve å finne på ting som får tiden til å gå. Vil faktisk anbefale deg å begynne å gjøre klart klær og utstyr til babyen hvis ikke du har gjort det allerede. Jeg gjorde det tidlig med mine andre to, og var veldig glad for det. Var ikke mye jeg orket siste 4 ukene...... Da var det meste et slit, og det var godt å bare kunne bruke tiden på det en følte for å gjøre. Ble sjelden noe mer enn en vaskemaskin for dagen, gå en tur på besøk, og lage middag :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå