Gå til innhold

7 kg og 3 mnd...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det masse???? Han er forøvrig 62 cm lang. Var 3225 og 49 lang ved fødselen...

Jeg fullammer han...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Akkurat sånn er min gutt også. Litt større enn gjennomsnittet, men heeeelt normalt:-)

Skrevet

Det er så individuelt hvordan en vokser. Jenta mi var 7540 g og 69 lang på 6 mnd kontrollen. Hun var 4070 g og 51 lang da hun ble født.

Skrevet

Snuppa mi var 9.8 kg på 6 md kontrollen og 71 lang. Var 3580 gr og 49cm lang ved fødselen

Skrevet

Det er mye, men helt normalt! Min gutt var 7,5 kilo på 3 månederskontrollen.

Skrevet

Gutten vår var 7260 gram ved 3 mnd, og 65 cm lang.. Jeg både ammer og gir mme.. Han var 3680 ved fødsel, og 51 lang..

Han er vel kanskje stor i forhold til gjennomsnittet, men helsesøster sa han var helt normal.. Han er lang og jeg synes selvsagt han er den fineste av alle:-)

Skrevet

knerten er nå snart 3mnd. Målte og veide for en uke siden, da var han 7165g og 64cm.. han var 4030g og 52 cm da han ble født.. kjempefin:)))) fullammer + eg lurer i han en kveldssovedose me mme

:-P

Skrevet

jeg syns selvsagt han er kjempe nydelig og akkurat passe:=) men hs syns det var litt at han la på seg ca 330 gram i uka... Men jeg kan da ikke nekte han mat... han spiser hver 4/5 time...

(hovedinnlegger)

Skrevet

Sønnen min var 7830g et par dager før han ble 3 mnd he he. Han var 64,5 cm. Og jeg fullammer.

Han var over 4,6 kg da han ble født.

Når han var 4 1/2 mnd var han passeret 9 kg.

Han har et søskenbarn som er født i mai i år og hun er knapt 6 kg. Da er jeg glad han er godt i hold..

Han er enda ikke 5 mnd og veier mer enn sin søster når hun ble 1 år.

Det er godt de er forskjellige. Ei som jeg kjenner måtte slanke bebien sin da han var 6 mnd. Han fikk bare mme.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...