elle77 Skrevet 27. desember 2007 #1 Skrevet 27. desember 2007 kan man bade i varmt ute-boble-bad??jeg er 8 uker på vei??
*Super*Mamman* Skrevet 27. desember 2007 #2 Skrevet 27. desember 2007 Hei. Har lest litt rundt ang graviditet og boble bad, og ble ikke så veldig klok egentlig. Mange mener det er fyfy, pga masse bakterier i vannet, mens andre mener det er helt greit intill slimproppen har gått... Tror egentlig mest på det siste, men det får du avgjøre selv.
anonimo & gullprinsen :o) Skrevet 27. desember 2007 #3 Skrevet 27. desember 2007 Vi valgte å vente til 1. trimester var overstått... ...for å slippe dårlig samvittighet dersom det skulle gå galt. Dessverre mistet vi i 8. uke. Gynekologen sa at jeg kunne bruke boblebadet hjemme med måte, men anbefalte ikke offentlige svømmehaller m.m.
SuperMoM <3 Skrevet 27. desember 2007 #4 Skrevet 27. desember 2007 De jordmødrene jeg har prata med sier at man ikke bør gjøre det.Med tanke på at boblene kan sette i gang fødsel/eventuell spontanabort! Ikke så bra med varmen heller + bakteriene som nevnt før her. Jeg holdt meg unna boblebad sist gang og gjør det også nå.Ikke noe krise å være foruten:p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå