Gå til innhold

Hva tenker dere om dette? Jeg er blitt fridd til :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Begynner få hetta ang bryllup. Har egentlig lyst til å gjøre det så enkelt som OVERHODET mulig. Må man ha forlover?

Har lyst å bare dra å gifte meg, og ferdig med det liksom. At det bare er mellom han og meg....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hos byfogd/sorenskriver osv kan du fint bruke noen andre enn noen du kjenner..altså ...du må ha vitner til at det er inngått ekteskap, men det kan være hvem som helst. Noen steder stiller de med vitner for deg hvis du ikke har med noen selv. Men det må vel være noen som skriver under på prøvingsattesten? Du må ha det for å få giftet deg. Gratulerer forresten!

Skrevet

Dere må ha forlovere til å signere papirene (litt med at de skal gå gode for de opplysningene dere gir osv...), og bevitne selve ekteskapsinngåelsen (tror jeg). Men etter det jeg har forstått trenger ikke dette å være de samme pers.

Skrevet

du må ha en som skriver under på den prøvingsattesten for å beekrefte at dere er dere. men de må ikke være med i selve bryllupet

Skrevet

GRATULERER!!!!

Jeg også vil... :-)

Og hvordan dere vil holde bryllup er kun opp til dere!! :-) Deres dag, deres valg! Det er lov å tenke på seg selv innimellom :-)

Og noen som reiser bort å gifter seg eller bare gjør det smått holder et selskap med kaker litt etter at den stor begivenheten er over for nærmeste familie og venner. (alt innenfor 1 mnd etter selve brylluppet) Dere må ha hver deres forlover som er vitner til vielsen.

Skrevet

Tusen takk. Holdt på å ramle i sammen da han gjorde det, hehe :)

Okei, så man må ha forlovere, men da kan vi jo kanskje ta med forlovere, foreldre og søsken på en middag etterpå bare....

Er det sånn at de kan se på... når vi gifter oss? Hva skal vi ha på oss da, fineklær?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...