Gå til innhold

Jada så var det på legevakten.. :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min datter er så dårlig nå i dag at vi skal opp til legen med henne kl 20.30... hun er så sår og bare bæsjer hele tiden.. nå blør hun fra sprekkene fra rumpen og er rød til langt oppetter ryggen.. håper de vet hva de skal gjøre, for her har vi prøvd alt, salve fra A-derma, potetmel, vaselin.. har prøvd å få henne til å spise ting som binder magen men ingenting hjelper. det er utrolig frustrerende å se at jenten min er så dårlig, vi må jo være to stk på henne når hun skal byttes på, en til å holde henne og en til å vaske og pudre.. :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann =) dakar ho da.. Men æ vil råd dokker te ikke å vask ho så intens,ta heller å hold rompa under rennende vann,hvis man bæsjer så mye,så blir man sår av å bli vaska så masse å.. Klapp rompa forsiktig tørr etterpå.

Skrevet

Stakkar liten, høres helt forferdelig ut!! Håper dere får noe som kan stoppe diaren, hvis det stopper så blir vel den såre rumpa fort bedre!!

God bedring og lykke til:-)

Skrevet

Uff, ikke godt det der...

Her har det vært fremme både på lokal-tv og i avisa at det går en omgangssyke-epedemi i jula. Nesten bare barn blir rammet og får bare diare (ikke oppkast).

God bedring til vesla!

Skrevet

ja nå har vi vært på legevakten og det var ikke så mye han kunne gjøre likevel. så vi fikk se det an en uke og hvis ikke diarèen har roet seg så måtte vi på klinikken en tur for noe prøver der oppe.. men jeg tror ikke at det er noe alvorlig. så nå sitter hun i stampen og drikker eplemost blandet med farris og koser seg :)

Skrevet

Vil absolutt anbefale deg krystallfiolett fra apoteket. Lita flaske, koster ikke mye, men gjør underverker for sår hud! Har fått tilbakemeldinger "all mass" fra foreldre som ikke forstår hvorfor helsesøster ikke har nevnt dette middelet da det er en "god&gammel" medisin.

Skrevet

Tips fra meg: Gi Biola. Dokumentert at det har god virkning.

Skrevet

Vil bare si meg enig med hun som anbefalte krystallfiolett. Det er vidundermiddel. Datteren til venninnen min var like sår som din høres det ut som, og ingenting hjalp, før min mor anbefalte krystallfiolett. Det funker virkelig. Vi brukte det i halsgropen på babyen vår, hun hadde så mye valker på halsen og ble skikkelig sår, pga at det aldri kom luft til, det eneste som hjalp på det var krystallfiolett. Prøv det ihvertfall!!

Skrevet

syns bare det var greit å legge til at den krystall greiene er veldig blå på farge og ødelegger klerne så det kan være lurt å ha på minsta og de som bytter minder fine kler.. hehe

Skrevet

ok, da har jeg notert alle gode tips :) er så utrolig greit å kunne spørre på denne siden her :) den har hjulpet meg masse fra jeg ble gravid til nå, så tusen takk damer, er ikke bare bare å være førstegangs mor! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...