Gå til innhold

legge på eget rom...

Anbefalte innlegg

Skrevet

har tenkt å legge gutten vår på 5 mnd på eget rom snart....

er spent på om jeg må løpe mye frem og tilbake å dytte inn smokken, eller om han sover bedre alene... han er var for lyder.

men er det bare å legge han inn på eget rom? han er jo ikke så kjent med det rommet, han har ikke vært så mye der inne. skal han ligge der inne helt alene første natten?

hvordan gjorde du det??

tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi skal legge gullet inn på eget rom etter nyttår:) Da er han 6mnd og faren for krybbedød går ned når de fyller 6mnd. Er også da vi har ferdig rommet hans. Skal rett og slett leke med han på rommet hans et par dager før sånn at han blir vant til åssen det ser ut. Vise han litt rundt og sånt. Og så legger jeg en av mine t-skjorter oppi sånn at han kjenner en kjent lukt. Og senga er jo fremdeles den samme:)

Skal la han sove alene og så skal vi ha babycallen inne hos han så vi hører han:)

Lykke til lengter:) Og siden Kevin er litt var for lyder så kommer han sikkert til å storkose seg på eget rom:)

Klem

Skrevet

ååå tusen takk! håper det funker ja :o)

det er nok lurt å la han leke litt der inne først ja... får prøve på det!

takk skal du ha! og lykke til selv :o)

klem!

Skrevet

Da vi flyttet lillegutt inn på eget rom gjorde vi egentlig ikke noe spesielt... Senga og sengetøyet var det samme som før. Lillegutt her ser i grunnen ikke ut til å bry seg så mye om hvor han sover, så lenge sengetøyet iallfall er det samme... Lykke til!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...