nr-4-i-oktober Skrevet 27. desember 2007 #1 Skrevet 27. desember 2007 Testa nå i ettermiddag, tre dager før IKM. Såg antydning til en skyggestrek en stund, men etterhvert ble det den borte.. Noen som har vært ute for dette, og hva har evt senere tester vist? Er så utålmodig skjønner dere...
nr-4-i-oktober Skrevet 27. desember 2007 Forfatter #2 Skrevet 27. desember 2007 Glemte forresten å skrive at jeg kjenner endel på ømme pupper, litt kvalme og trøtt....
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 27. desember 2007 #3 Skrevet 27. desember 2007 Heisann. Uansett så er skyggestrek negativ test. Håper du kan få en strek med farge på i morgen eller dagen etterpå=) Skal krysse fingrer for deg=)!!! lykke til
Smurfelykke Skrevet 28. desember 2007 #4 Skrevet 28. desember 2007 Skyggestrek kan så men bety at du er gravid. ;o) Men jeg har vært utfor sånne tester selv, og jeg har fått TR etterpå... Så lenge streken ikke holder seg der, så er den negativ. Men blir den igjen, kan den være positiv. Da bør du vente en dag eller 2 før du tar en ny. ;o) Best å ikke nistirre på testen, da blir man bare lurt, som du ble nå... Hehe. Har blitt det selv maaaange ganger. La den hvile på et plant underlag i de antall minutter det står på pakningen og ikke se på den før tiden er ute.
Cecilie :o) - 2 pp. Skrevet 28. desember 2007 #5 Skrevet 28. desember 2007 Ta en titt inne på www.pernille.info Der er det masse info om alt som har med graviditet og eggeløsning å gjøre. Lykke til )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå