En i himmelen og Ei i fanget=) Skrevet 27. desember 2007 #1 Skrevet 27. desember 2007 Sist jeg fødte, gikk vannet til meg, 4 dager etter termin. Jeg gikke med 2-3 cm åpning, de tre siste ukene. Nå har jeg gått med skikkelige kynnere i en 14 dager, ca... (VONDE KYNNERE) Å i kveld merket jeg at jeg blødde litt, så gikk det en liten stund, så kjenner jeg igjen murringene i ryggen, men nå blir ikke magen hard da. Kan dette være et tegn på at fødselen er i gang?? Jeg har ikke lagt merke til at slimproppen har gått, eller noe. Har hatt soppinfeksjon i en liten stund nå da, så lurer på om dette blodet kansje kan ha en sammenheng med det?? Begynner å bli litt stressa nå.. Har ikke planlakt at lille vennen skulle komme før etter nyttår, siden terminen er i midten av januar!!
BlåklokkaVest Skrevet 27. desember 2007 #2 Skrevet 27. desember 2007 Av det jeg vet bør en ringe føden uansett hvis en har blødninger. Små eller store. Så ring føden! :-)
Gjest Skrevet 27. desember 2007 #3 Skrevet 27. desember 2007 Jeg ville ringt føden uansett så lenge du har hatt en blødning.. Jeg hadde en for 14 dager siden ca, fikk beskjed om å ringe igjen visst det ble mer. Men det stoppet opp.. Sitter no her ennå 1 uke på overtid.. Og har gått med 2 cm åpning jaffal i en uke.. Ring så blir du hvertfall beroliget Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå