Et lite barn i magen :) Skrevet 27. desember 2007 #1 Skrevet 27. desember 2007 Mnage som e ropptatt av salg nå ser jeg.. og det samme gjelder meg. Noen som vet om de har salg i barnebutikken på svinesund?
~~ElleMelle~~ Skrevet 27. desember 2007 #2 Skrevet 27. desember 2007 Jeg sendte noen mailer rundt til grensebutikkene i begynnelsen av desember for å høre om salg (på vogner) ved årsskiftet. Av de svarene jeg fikk skulle butikken ved Svinesund ikke ha noe salg da modellene for 07 og 08 var så like. I butikken ved Ørje-grensen hadde de startet salget i november og begynte å bli tomme for vogner på salg. Var i Stockholm i beg av des, og der hadde de hatt vognsalg allerede i okt for å ha plass til nye modeller. Så min erfaring ut fra dette er vel at Svinesund ikke er det rimeligste stedet og handle, de belager seg vel på kjøpelystne nordmenn som handler litt uansett pris, selv om butikker i samme kjede andre steder i Sverige har mer redusert priser.
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2007 #3 Skrevet 27. desember 2007 Dytter..for det lurer jeg også på! )
Gjest Skrevet 28. desember 2007 #4 Skrevet 28. desember 2007 Babyproffsen på Nordby Senteret (ved Svinesund) har 30% avslag på enkelte vogner & på Odenwalder Dunposene
~~ElleMelle~~ Skrevet 28. desember 2007 #5 Skrevet 28. desember 2007 Da er det tydeligvis mer salg enn det jeg skrev over, for Babyproffsen var den butikken som svarte meg at det ikke ville bli noe nedsatt pris på vogner hverken i desember eller januar. Kattis babyshop eller hva den heter litt nærmere Strømstad svarte aldri på forespørselen min om salg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå