Anonym bruker Skrevet 27. desember 2007 #1 Skrevet 27. desember 2007 Er 20 uker på mandag som kommer,som da tilsvarer 5mnd på vei? Og da skal jeg egentlig ha 4 mnd igjen av svangerskapet,men når jeg regner frem til terminen min som er 22.mai så er jo det 5 mnd til?? Hvor langt er jeg på vei egentlig i måneder??? Takker for svar,vet ikke hva jeg skal si til folk når de spør hvor mange mnd jeg er på vei,for det blir jo feil når jeg regner ut ifra uker...
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2007 #2 Skrevet 27. desember 2007 1 fullgått måned: 4 uker + 3 dager 2 fullgåtte måneder: 8 uker + 6 dager 3 fullgåtte måneder: 13 uker + 2 dager 4 fullgåtte måneder: 17 uker + 5 dager 5 fullgåtte måneder: 22 uker + 2 dager 6 fullgåtte måneder: 26 uker + 5 dager 7 fullgåtte måneder: 31 uker + 2 dager 8 fullgåtte måneder: 35 uker + 5 dager 9 fullgåtte måneder: 40 uker Hjalp den? Fant den i en annen tråd innpå her, og jeg følger denne så sier dermed at jeg er fem måneder på vei nå. Er 23+0
>>>>>>m<<<<<< Skrevet 27. desember 2007 #4 Skrevet 27. desember 2007 Jeg har også surret med dette -spesielt etter 12 uker, for da tenkte jeg automatisk at jeg var tre mnd på vei, men det stemmer jo ikke :-). Hørte et sted at man skal regne annenhver mnd med en ekstra uke, men jeg bare regner utifra terminen jeg ( jeg har foresten også 22.mai) og da er vi jo ca 4 mnd på vei :-)
>>>>>>m<<<<<< Skrevet 27. desember 2007 #5 Skrevet 27. desember 2007 Det er jo foresten noe med de to ekstra ukene vi regner også, er det ikke...? Det står jo mors uke dittogdatt og fosterets uke dittogdatt. Vet ikke om det har noe å si, jeg...?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå