Gå til innhold

Vet du om en koselig liten by i Europa?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lyst å reise bort med min kjære et par - 3 dager i mai men har gått tom for byer å besøke... Er tidl. reisekonsulent så har vært mange steder, men ønsker nå tips om en liten koselig by i Europa vi kan dra til. Må være litt å se på + ok shopping ;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med Brighton i England eller München i Tyskland?

Firenze?

Madrid?

Porto?

Skrevet

Har også hørt utrolig mye positivt om Krakow.

Skrevet

Likte meg veldig godt i Bologna i Italia, om du ikke har vært der =)

Besøkte en venninne som studerte der nede, veldig koslig by, masse god mat og ok shopping. Var både litt dyrere strøk, kjøpesenter, kjedebutikker osv.

Var ikke å så på så mye vi da, men var litt å besøke der nede, så hvis du undersøker litt så tror jeg du skal finne noen spennede steder å besøke.

Skrevet

Takk for tips, skal undersøke alle stedene

Madrid har jeg vært i - blir for stort.

Skrevet

kan anbefale krakow om våren, kjempeflott der!!

Skrevet

Lama i Italia. Kjempekoselig, og kort vei til andre småbyer. :-)

Skrevet

'Barcelona er min absolutte favoritt, men der har du gjerne allerede vært.

*Lisboa

*Alicante (undervurdert mener jeg, det er en koselig by, mye bra shopping osv)

*Palma

*Valencia

*Brussel

Skrevet

Rotterdam eller Breda

Antwerpen

Skrevet

Cadiz i Spania er en koselig liten kyst-by. Kan ikke huske om jeg så noen kjøpesentre der, men de hadde iallefall masse fine frittstående butikker, og kjempekoselige fortauskafèer. Genova i Italia er også en fin by, samt Bolbao i Spania. Videre kan jeg nevne La Rochelle i Frankrike. (Det er der Fort Boyard(?) fra fangene på fortet er, hvis du husker det) Alle disse byene er små i forhold til Barcelona, Lisboa, Roma osv. Alle byene er også kystbyer, slik at det er mulig å få slappet litt av på ei strand hvis dere ønsker det. :)

Skrevet

Menton i syd frankrike eller villamoura i portugal :) nydelige små koselige steder, passe med shoppingmuligheter og resturanter også.

Gjest Lille jenta mi
Skrevet

Allborg i Danmark...stor og liten på samme tid:-) Og helt nydelig!!

Skrevet

Jeg kan anbefale en liten fjell-landsby i spania som hetter Mijas, utrolig sjarmerende, kort vei til gode shoopingmuligheter.

kan også anbefale York i England, det er en koselig by med trange og små gater, mange historiske steder å se

Skrevet

Hvilken som helt by i Skottland, eller Cirencester eller Cambridge! Mine absolutte favoritter, eller noen av dem iallefall :)

Skrevet

Koselig liten europeisk by? Er Fredrikstad, det se ;o)

Skrevet

Selvfølgelig Fredrikstad. Som andre valg ville jeg valgt Cannes. Og Edinburgh

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...