bompymamma Skrevet 27. desember 2007 #1 Skrevet 27. desember 2007 Aner ikke hva jeg bør gjøre... Har jobbet i vikariat og som ekstravakt på samme plass i 3 år. Permisjonen min har nettopp gått ut, og jeg har vært på intervju på denne arbeidsplassen i forhold til akkurat den samme stillingen jeg har gått i før. Må nevnes at de lyste ut 4 identiske stillinger. Gjennom hele intervjuet skryter den gamle sjefen min uhemmet av meg. Det er kun henne og en person som er ny i stillingen som skal avgjøre dette. Nå viser det seg at jeg ikke har fått noen av stillingene, men har fått et vikariat jeg aldri kan få fast arbeid i, pga utdannelsen. Hadde dere fortsatt som før, eller byttet beite?
Mamma, mammaere, mammaest <3 Skrevet 27. desember 2007 #4 Skrevet 27. desember 2007 Jeg hadde for det første blitt litt skuffet, du har jo masse erfaring, og tydeligvis en sjef som er overstadig begeistret for deg.. Kjedelig at du ikke fikk en av de faste! Hvis du har mulighet for en annen jobb, fast, med mye like lønnsbetingelser, så hadde jeg byttet.. fast foran vikariat.. Men trivsel er selvsagt også viktig.
bompymamma Skrevet 27. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 27. desember 2007 Avgjørelsen hadde ikke vært så vanskelig dersom den stillingen jeg er blitt tilbudt hadde vært fast, men stillingen er et 6 mnd vikariat uten sjanse for fast ansettelse. Dette er som sagt pga at jeg har "feil" utdannelse. Klikker snart, aner ikke hva jeg skal gjøre! Og er SÅÅÅ kjempeskuffet for at jeg ikke fikk "den gamle jobben min" fast!!!
ny vestfold Skrevet 27. desember 2007 #6 Skrevet 27. desember 2007 spurt sjefen hva som var årsaken til at du ikke fikk jobben,og etter å ha hørt svaret...vurtdert og byttet
Gjest Skrevet 27. desember 2007 #7 Skrevet 27. desember 2007 Var det da noen med mer ansinitet som fikk de faste stillingene???
bompymamma Skrevet 27. desember 2007 Forfatter #8 Skrevet 27. desember 2007 Har ikke ringt å spurt hvorfor jeg ikke fikk en av stillingene, men regner med at det sikkert er det som blir svaret. Synes det er merkelig, ettersom de synes jeg er så "fantastisk", at de tar sjansen på å miste meg fremfor å tilby meg jobb. De vet at jeg er på utkikk etter fast arbeid, og de vet også at jeg skulle på intervju på den andre jobben som jeg fikk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå