Gå til innhold

du verden så rar jeg er...

Anbefalte innlegg

Skrevet

i forrige uke følte jeg at nå har jeg virkelig begynt å fått stor mage, jeg sliter med nattesøvnen for magen er i veien. men nå når jeg skulle dusje, så tenkte jeg; hvor er magen?? den er så liten jo...

jeg skjønner ikke hvor et lite barn på 40 cm og 2500 kg kan gjemme seg inne i den lille magen min... Er jeg rar nå? Forandrer magen seg hvis hodet festes? har hatt litt vondt i magen de siste to dagene, men har har tatt urintest, ingen UVI.. har hatt lav mage hele tiden, men nå er den så liten(tror jeg) Er det noen som har bilder fra uke 34? jeg er hjemme på foreldrene mine sin pc, så jeg har ingen selv akkurat nå.. Hvordan ser dere ut i uke 34?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er bare 31+2 selv med SF-mål til en høygravid.. I morgen er det 2 HELE mndr til termin.. skjønner ikke at magen kan bli noe større jeg da..

Men av og til tar jeg meg selv i å tenke at den faktisk ikke er så stor. Tror vi venner oss litt til størrelsen også jeg da..

Har et par bilder inne på min profil om du vil se.. Tror de er tatt forrige uke..

Skrevet

Du hadde en kjempe fin og stor gravid mage :) jeg er vell ikke i nærheten av en sånn mage. Vil også ha en sånn ;) kommer på at jeg lå på normalen på SF mål ved sist kontroll 14 des. blir litt lei av at alle sier jeg er så liten.. kan godt hende jeg har blitt litt vant også. dt er sant.. og kanskje en kombinasjon av at hodet har gått litt nedover og magen forandret seg litt selv om jeg ikke kan sette fingeren på hva! :)

når jeg va på 3d ultralyd i uke 25-26 var også babymålene på gjennomsnitte, så håper han får næring og vokser :)

må si det igjen, du verden så rar jeg er.. og så mye jeg skal bekymre meg for..

Skrevet

noen andre med lik følelse? off, skjønner ikke helt hvorfor jeg er så bekymra. men jeg er nå det..

Skrevet

jeg hadde liten mage sist, og har liten mage nå. Hadde høye sf-mål sist, og har det samme nå.. Fikk en gutt på 4,5 kg sist, og håper på at snuppa er litt mindre, slik at vi får brukt alle de nusselige klærene i 56 :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...