stratosen_er mamma_ Skrevet 27. desember 2007 #1 Skrevet 27. desember 2007 IKM nærmer seg vel nå... har du noen feeling på om det er en spire på vei eller ikke??? så utrolig spennende..må holde meg oppdatert... kleM:)
Lillegull og spiren Skrevet 27. desember 2007 #2 Skrevet 27. desember 2007 Hei vennen:) så koselig å høre fra deg:) jeg har ikm om 3 dager,men har ikke testa enda. jeg har ingen symtomer,så jeg er nok ikke gravid denne gangen heller:( gir snart opp jeg:( hvordan går det med deg da? føler du foresten noe p meg? klem:)
stratosen_er mamma_ Skrevet 27. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 27. desember 2007 joda d går bra med meg....er 6+2 i dag...så d går sakte men sikkert fremover... hadde ikke så mange symptomer jeg heller men det kan komme etterhvert.. Nei må ikke gi opp.. jeg vet at d kommer til å gå snart.. Jeg er ikke helt sikker...men innen februar tror jeg nok at du er gravid;) føler du noe på meg da? om d går bra denne gangen? evt kjønn..er så mange så ser ulikt kjønn på meg..er omtrent 50/50..så spennende å høre hva du får opp:) ønsker deg lykke til av hele mitt hjerte..mitt tips er å ha sex omtrent med en gang tanta er reist...er bedre å ha sex tidlig enn forseint..tror det er det som har funka her vertfall...viss man har 28dagers syklus bør man starte på dag nr 9 å ha sex... sender deg en god klem jeg...vet at 2008 kommer til å bli et godt år for oss;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå