veldigfrustrertfrue Skrevet 27. desember 2007 #1 Skrevet 27. desember 2007 Innimellom når jeg ser på barna mine, så får jeg helt vondt i meg og tenker på hva jeg skulle gjort om noe hendte de (alvorlig sykdom, ulykker,død osv). Pleier ikke gå å tenke på det til dagen, men av og til "slår det ned" i meg... Er en fryktelig tanke/følelse... kjenner jeg blir helt uvel... Andre som har det slik? Eller er jeg rar?
Gjest mphs Skrevet 27. desember 2007 #2 Skrevet 27. desember 2007 Ja tenker på det av og til når andre mister sine barn og får helt vondt inni meg bare ved tanken. Derfor tenker jeg veldig mye på sikkerhet der man kan det.
OsloMor Skrevet 27. desember 2007 #4 Skrevet 27. desember 2007 Tenker også sånn, det er vanlig. Morsinstinkt mot verdens farer, helt naturlig.
litoja&Nemi♥ 13.05.06♥ Skrevet 27. desember 2007 #5 Skrevet 27. desember 2007 Har slike tanker innimellom, særlig når jeg leser om syke barn som det ikke har gått så bra med. Fikk beskjed når jenta var 9 dager at hun hadde hjertefeil. Så hodet kverner litt mye til tider.
moota m storebror&lillebror Skrevet 27. desember 2007 #6 Skrevet 27. desember 2007 Sikkert mange som tenker slik. Det gjør jeg også, både med barna mine og sambo. Spesielt viss jeg ser en film der noe skjer. Kjenner tårene presse på da ja.
La Perla Skrevet 27. desember 2007 #7 Skrevet 27. desember 2007 Jeg tror det er vanlig. Jeg er også sånn, og den angsten har jeg hatt siden jeg ble mor første gang for 14 år siden.Jeg synes ikke du er det minste rar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå