Fire småtroll Skrevet 27. desember 2007 #1 Skrevet 27. desember 2007 Etter sommerferien fikk vi rabattkoder i fleng fra diverse nettsteder som fremkaller bilder. De første x-antall bilder gratis, en gratis forstørring osv.. Kommer det sånne tilbud nå etter jul også, noen som husker fra i fjor? Hvis det er tilfelle må jeg jo smøre meg med tålmodighet og vente et par uker med å fremkalle...
Libido- Skrevet 27. desember 2007 #2 Skrevet 27. desember 2007 jeg fikk i dag. 0,65 øret bilde. Vet ikke om det er så veldig billig? Skal sjekke mailen min om du er interresert i hvilket firma det er.
♥Snulder Skrevet 27. desember 2007 #3 Skrevet 27. desember 2007 Postfoto kjører tilbud med 69 øre pr. bilde... eller 65;=)
Fire småtroll Skrevet 27. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 27. desember 2007 Takk for det, da må jeg inn og se der... Får vente litt med å bestille så mye da, pleier å bruke disse gratisfremkallingene til å bestille noen kopier til besteforeldre osv som bor litt langt unna, de blir jo nesten skuffet hvis jeg sender et kort eller brev uten bilde i nå, så jeg må bare følge opp ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå