Anonym bruker Skrevet 27. desember 2007 #1 Skrevet 27. desember 2007 Var på tilvekstkontroll i dag fordi SF-målet hadde vokst masse. Er 33+2 og babyen viser seg å være 2900 g nå allerede... Huff, hvor skal dette ende? Gynekologen jeg var hos kunne ikke si noe mer, annet enn at det var ikke SÅ mye da.... etter hva jeg har lest i dag, mener jeg at babyen min er diger i forhold til normalen. Skal på kontroll på sykehuset 7. januar, så jeg håper jeg får noe mer informasjon da...
Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 27. desember 2007 #2 Skrevet 27. desember 2007 Oj, ser ut til å bli en røslig baby. Men husk: ofte bommer de VELDIG med disse målene, så ikke heng deg helt opp i gram og cm...de kan ta feil. Lykke til!
Januarmamma,tilnr2,FØDEKLAR! Skrevet 27. desember 2007 #3 Skrevet 27. desember 2007 Datteren min var 3100gr i uke 33..he he jeg så for meg en konfirmant..he he Og fire dager før termin ble hun estimert til 4600gr..men var 4100gr da hun kom ut to dager etter estimeringen..så husk at de kan ta feil;-)
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2007 #4 Skrevet 28. desember 2007 jentungen min ble og estimert til og bli over 4500gr ved termindato, men hun var rett under 4 kilo 3 dager på overtid!. Ikke bry deg om dettte, di tar feil i veldig mange tilfeller.
Adelina2 Skrevet 28. desember 2007 #5 Skrevet 28. desember 2007 Det var godt å høre..min gutt ble estimert til 2200g når jeg var på kontroll uke 33..og det var visst for mye..fikk streng beskjed om å spise mindre sukker for dette ble en kraftkar..
Gjest Skrevet 28. desember 2007 #6 Skrevet 28. desember 2007 Jeg lå under streken på SF-mål både forrige gang og denne. Forrige gang var babyen 4360 gram. Tipper at denne blir noe av det samme. Ingen fare å få barn med litt str. Bare fint det )
lotte24 Skrevet 29. desember 2007 #7 Skrevet 29. desember 2007 jeg gikk 16 dager over tiden.. var på overtids ultra og fikk beskjed om at jeg ville få en baby på 3500g med en pluss minus på en halv kilo... da hun kom var hun 4930 ! så denne gangen har jeg fått beskjed om at de ikke kommer til å la meg gå noe særlig over tida... heldigvis... hadde jo vært litt gøy å få en baby
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå