Gå til innhold

Dårlig gjort av meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er invitert bort på selskap i kveld. Jeg føler meg ikke i form til å dra. Sitter her høygravid og og stor mage, er sliten og trøtt, irritert og sint, litt vondt her og der, masse kynnere, er lei meg, føller meg stor og finner ingenting jeg føler meg vel i å ha på. Jeg kan liksom bare slippe tårene når som helst. Men så er det slik at alle mener jeg bør dra, bortsett fra sambo. Det er ofte slik at det har blitt snakk om forskjellige personer av forskjellige grunner. Nå føler jeg på meg at det blir snakk om meg. At jeg klarer å komme selv om jeg er gravid. JA, men jeg er så sliten!!! Jeg sover i flere timer om dagen. I fjor dro jeg ikke pga at jeg var forkjølet, så blir jeg liksom borte 2 år på rad.

Har ikke lyst til at folk skal se på meg som en som syter, for jeg tenker at det er det som skjer.. ihvertfall for visse personer.

Er det grunn nok til å ikke dra? og er det dårlig gjort av meg å ikke dra?

Hilsen hormontrollet..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes ikke du skal dra bare for å gjøre dem til lags, må ta hensyn til deg selv. Ingen av de andre som har vært gravid da, som kan sette seg inn i din situasjon.

Høres uansett ikke ut som det er noen det er verdt å møte, dersom det bare er baksnakking.

Gjør det du føler for du.

Skrevet

Bli hjemme med god samvittighet - du kan komme sterkt tilbake neste år. Fint at samboeren din støtter deg. Har takket nei til julefest selv i dag, jeg.

Skrevet

Tusen takk for svar :o) Jeg følte meg måtte spørre her inne, og få det ut! Det er slekt det er snakk om her. I alle aldre. Og noen er flink til å blande seg oppi alt, og prate om det til andre. Har selv hørt historier, der jeg bare lukker ørene. For det er noe vi ikke har noe med. Jeg får prøve å være hjemme med god samvittighet. :o)

Skrevet

Jeg er bedt i barnedåp på søndag. Begynner også å bli veldig sliten og ikke minst veldig stiv i kroppen så her er vi enige om at mann tar med seg barna mens jeg bare hviler meg hjemme. Ser faktisk frem til å ha huset for meg selv noen timer nå når det er skoleferie og følelsen av å bare blir større og større merkes meget godt. Tror ikke noen i familien vil reagere på deg...bare tanken på å presse meg inn i høygravid kjole for ikke å snakke om strømpebukse .....det skjer ikke !!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...