Gå til innhold

Fengende overskrift

Anbefalte innlegg

Skrevet

ehe. jeg er ung mamma, men jeg mener ikke at å beholde barnet når man er ung er så riktig. det er ganske synd på meg altså hehe, jeg er veldig rik da også liker jeg å bruke sånne engelske tøffe uttrykk som: "so to speak" "what so ever" "couldnt care less" og sånne ting vettu. også har jeg en kjæmpeslem stepappa som sier at jeg må oppføre meg som en voksen nå som jeg er mamma, og det tåler jeg ikke å høre. Også synes jeg dattern min er dum for hun bråker så fælt på natten. Jeg er også veldig veldig glad i å belære andre på litt småfrekke måter for jeg vet faktisk best jeg, siden jeg har så mye livserfaring og har vært gjennom en abort! Og "of course" jeg har jo bodd masse i utlandet da, og vettu, da får man masse livserfaring. Også liker jeg å putte masse smilefjes i innleggene mine spesiellt på slutten, for da virker det ekstra frekt når jeg akkurat har skrevet noe småslemt og belærende.

Men egentlig er jeg bare ei lita jente som er veldig usikker på meg selv og jeg må faktisk tråkke litt på andre for å at jeg skal føle meg vel.

Vanligvis så sier jeg at jeg ikke bryr meg, men jeg vil så veldig gjerne at alle de populære skal like meg.

Liker du meg? Håper du kan unnskylde meg for at jeg er så dum, men du skjønner sikkert at vi små og underlegne må heve stemmen litt for å få oppmerksomhet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen andre mindre lure tenåringsmødre som føler seg tråkket på føttene her?

Bare bli med på tv-program og promoter tenåringsgraviditeten deres for land og strand, duster.

Engelske uttrykk er forresten "tøffe" (finnes ordet tøff enda forresten?)

Skrevet

Var dette et ekstremt mislykka forsøk på å etterligne en viss bruker her inne? ro ned tottene, annie.

heldigvis er ikke jeg tenåringsmor. Så nå kan jeg puste lettet ut; jeg kommer nok ikke til å bli angrepet av mongoloide, forhåndsdømmende forumtroll.

Skrevet

PS:Ingen av innleggene her på dinbaby handler om min baby.

Eeeh, har jeg baby? MÅ jeg snakke om henne?

Skrevet

Hehehe. Er det Siklerotte dere snakker om? Kan jo ikke være så dårlig beskrivelse hvis du skjønner hvem det er da nostalgiske BæBæ?

Lo godt her nå :-P

Skrevet

lol. ja det kan jo bare vær snakk om en person detta :-P Siklis for alle penga lol.

Skrevet

Klart jeg er ung mamma - du tok rett på den.

Mener absolutt ikke at å beholde barnet er riktig til enhver tid - uansett alder. Jeg har aldri sagt jeg er veldig rik og klart jeg bruker mye engelske uttrykk da det er språket jeg snakker hjemme:)...

Jada, han er kjempe slem! Men nå før jul hadde han en god periode. Sikkert julenissen i han. For øvrig aldri fått med meg at han har sagt at jeg må oppføre meg som en voksen nå som jeg er mamma... Helt andre ting den rotta sier!

Nja, datteren min er ikke så dum om natten hun gitt. Var det riktignok, men nå sover hun ganske fint nettene igjennom. No stress!

Nok en gang kommer det for dør at du ikke kjenner meg siden du sier jeg har vært igjennom en abort - og kan ikke si det ga meg mye livserfaring på noen måte... Derimot må jeg si at en rekke andre ting har gitt meg livserfaring jeg selv ikke unner deg å få... Tiltross for mine belærende småfrekkheter! Har ikke bodd så mye i utlandet heller, igrunn... 3 land på det meste - hvorav jeg har bodd hovedsaklig i to forskjellige land på helt samme sted... Ga meg ikke så veldig livserfaring at jeg kun bodde i det landet fremfor det andre... Mener jeg selv. Men fint du mener noe annet.

Jeg er ikke så høy nei, og jeg er helt klart usikker på mange områder:) Går tilbake på disse livserfaringene du mener jeg er så stolt over å ha:)

Jeg kan heller ikke si at jeg fisker etter noen populæritet inne på dib, men du må gjerne få tro det da:)

SMASK

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...