Gå til innhold

Noen som har erfaring med ERGO bæresele???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer å kjøpe en slik og lurer på om noen har erfaring med den...:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp,ikke bra i det hele tatt er min erfaring.Barnet sitter trangt og ser ingenting.Skrever unaturlig mye.Tung å ta på og av,vaaaarmt på sommeren da barnet sitter klistret til kroppen din.Osv...Da vi hadde var mini 9 mnd.

Skrevet

Det er den beste investeringen jeg har gjort.. mini har sittet så fint i den..:) Vet om mange andre som er super fornøyde...:) Med litt trening så er det lett å få barnet i, og den kan brukes lenge..

Skrevet

Vi fikk den til dåpen, og den funket veldig fint i starten, men nå syns vesla at det er litt kjedelig å sitte i den fordi hun ikke ser så mye... Men ifølge fysioterapeuten vår (vesla er prematur) så var den anbefalt å bruke, både fordi barnet ikke belaster bekkenet og fordi den som bærer ikke belaster ryggen og skuldrene. Må si at jeg som har slitt med bekkenløsning merker stor forskjell på babybjørn selen og ergo selen, mhht ryggplager.

Skrevet

Vi er fornøgde og har brukt den sida jenta var nyfødt

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med den! :-)

Jeg har brukt den siden han var et par mnd. Brukte den i begynnelsen med nyfødtinnlegg. I en periode da han var 4-5 mnd brukte jeg den ikke pga han var for stor til nyfødtinnlegget, og ike myk nok til å skreve så mye. Men så ble han litt større, og det ble ikke noe problem å sitte i den igjen, så siden det har jeg brukt den. Jeg bruker den også fremdeles.(han er 14 mnd). Det er jo mange som tar de på ryggen når de blir så store, men jeg liker best å ha han på magen, så jeg har han der fremdeles. Liker å se gutten min:-)

Det med at de ikke ser noe syns jeg bare er tull. Han ser jo masse! Greit nok at han ikke ser noe rett framover, men han ser jo til sidene og bakover! Tror ikke lillegutt bryr seg så mye om hvilken retning det han ser er i. Han ser det han trenger :-)

Så alt i alt er jeg veldig glad i ergoselen min og veldig glad for at jeg skaffet meg den. Den er kjempeenkel å bruke og komfortabel både for meg og lillegutt! :-) I tillegg er den jo mye bedre for ryggen til babyen enn en babybjørn......

Skrevet

Lånte en ergo nå som vi var i Egypt, og det var helt genialt! Ble litt svett mellom oss, men Teodor satt kjempegodt, likte seg tydelig i den, og jeg kjente ikke noe på ryggen at jeg bar en tass på 11-12 kg :) Den er fantastisk!

Bar han ikke så lenge av gangen da, litt bekymret for at det blir tungt for rompa og skrittet han og sitte slik lenge...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...