Gå til innhold

Om 1 år i dag gifter vi oss!! :-D

Anbefalte innlegg

Skrevet

27. des. 2008 :-D Håper tiden går fooort!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk! Jepp, i Thailand med nærmeste familie + min beste venninne som er forlover :-)

Skrevet

Så kult. Også i Thailand, da. Blir litt misunnelig, jeg. I hvert fall på Thailand-turen...hehe

Skrevet

Gratulerer! høres gøy ut! :-) vi giftet oss for ca 1 år siden! vår første bryllupsdag på mandag som kommer! :-)

Skrevet

Takk, minus ett års bryllupsdag er stort det :)

Skrevet

Gratulerer så mye!!

Tenk det neste året sikkert kommer til å gå fort!!!!

Så morro!!

Skrevet

Tiden kommer nok til å fly. =)

Blir gift selv om under 5 mnd.. min kjære får gåsehud hver gang jeg nevner det... hehe

Skrevet

Takk, ja jeg håper det gjør det :)

Skrevet

Håper det, ja ;)

Føles så lenge til, men dette året her har jo bare flydd så... Godt å ha god tid til planlegging! Mye å glede dere til, dere også, da :)

Skrevet

Oi, tenk deg det da:)

Men hvordan klarer du å vente sååååååå lenge:) Vi gifter oss om 2,5 uker og jeg klarer jo nesten ikke vente den lille tiden en gang...ha-ha, ikke den tålmodigste av oss nei...:)

Sikkert ikke lenge til vi sitter her inne og får en aldri så liten bryllupsoppdatering fra Thailand:)

Skrevet

Så artig å "høre" da!!

Jeg tenkte jeg skulle ha sendt deg en PM og spurt om det ble noe bryllup på dere... :o)

Hvor har dere endt opp med å skulle gjøre det hen?

Skrevet

Ja, si det, du :)

Kanskje vi bare skal fly ned på tinghuset til helga og få det overstått? hehe... Nope!! :)

Når hadde dere dato igjen? Bestilt billetter til den bryllupsmessa eller?

Skrevet

Ser du og jeg skrev samtidig, så jeg dytter til toppen igjen, jeg... :o)

Skrevet

Neeeeeei:) Må ikke finne på det etter det fantastiske frieriet til kjærsten din!! Er rent misunnelig på det altså!!! Det året kommer til å gå kjempefort!

Vi gifter oss 12 januar:) Det går fort det!!! Tror ikke jeg kommer til å dra på messen, selv om jeg veldig gjerne skulle sett bildene våre hvis de blir brukt da...

Skrevet

Hei :) der var du og, jo :)

Joda, datoen er satt.

Blir i Phuket på en strand med de nærmeste. Kjører den tradisjonelle stilen, altså ikke thai-bryllup (om giftemål på en strand kan sies å være tradisjonelt!)... Skal ha det på den stranden vi var på for 3 år siden, da tsunamien var. Etterpå blir det båt med kanapèer og champagne bort til en annen strand, der vi skal ha middagen...

Vi reiser ned 1 uke før bryllupet slik at vi kan forberede litt (bla få skreddersydd kjole) og reiser til Krabi uka etterpå med hele gjengen. Siste uka reiser vi litt på egenhånd, mens besteforeldrene tar med lillemor hjem.

Skrevet

Å, høres fantastisk ut!!!

Vi var jo superfornøyd med vårt bryllup, det blir dere helt sikkert også!

(Har to års bryllupsdag 6 januar, vi! :o)

Lurt å reise ned 1 uke før, jeg tror jeg skrev det til deg at det som ødela litt for oss var at vi ikke helt klarte å snu pga tidsforskjellen. Men vi var der jo bare i tre dager først...

Gleder meg til å få "bryllupsrapport"! :o)

Varm deg masse med tankene om dette bryllupet, det blir helt sikkert fantastisk! :o)

Skrevet

Hehe, nei er ikke snakk om engang, det! Husker du frieriet og , du da! :)

12. januar, ja, det er jo ingen tid!!

Kos deg videre med forberedelsene, det er jo halve morroa...:)

Skrevet

Jo, takk, bare tanken gjør meg varm innvendig :))

Ja, husker du nevnte det med tidsforskjell. Og èn ting er jo at vi voksne kan ha vanskelig for å snu, men det er jo også litt kjedelig om barna som blir med er våkne og sover til heeeelt feil tider!

Bryllupet deres så superflott ut! Morsomt å gjøre noe minneverdig på en sånn dag...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...