elda Skrevet 27. desember 2007 #1 Skrevet 27. desember 2007 ??? Vurderer å kjøpe en slik og lurer på om noen har erfaringer med denne...?
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 27. desember 2007 #3 Skrevet 27. desember 2007 Nja, ikke så mye erfaring enda. Jeg har kjøpt den, og prøvd den litt i stua bare. Vesla på 10 1/2 mnd er vant med Babybjørn og jeg vil ikke bruke sjal så jeg falt for Ergo med en gang, men var usikker på hvordan hun ville like å sitte på ryggen min. Hun elsket det! Lo og koste seg hver gang jeg tok et lite hopp. Og det var så deilig å få vekten fra skuldrene. Jeg tror det var et godt kjøp :-)
Gjest Skrevet 27. desember 2007 #4 Skrevet 27. desember 2007 Ja, jeg er godt fornøyd med min. Fikk aldri helt taket på spebarnsinnlegget, men fra 3 måneder syntes jeg den var god å bruke. Noen ganger tenker jeg at jeg ville hatt en mei tai, men har aldri prøvd dem, så jeg vet egentlig ikke.
Yo&La+spire Skrevet 28. desember 2007 #6 Skrevet 28. desember 2007 Eg har bare prøvd mei tai og sjal, men vist du går inn på tettinntil.no og spør er det nok mange flere der som kan hjelpe deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå