Gjest Skrevet 27. desember 2007 #1 Skrevet 27. desember 2007 Jeg er gravid!! 2 positive tester nå!!!! Lykke til og masse babystøv til alle dere andre prøvere!!! Det har vært så koselig å være her sammen med dere alle sammen )
Lillegull og spiren Skrevet 27. desember 2007 #2 Skrevet 27. desember 2007 ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ ÅÅÅÅÅÅÅ ÅÅ Å...............GRATULERER SÅÅÅ MASSE:) SÅ UTROOOLIG HELDIG DU ER:) Kos deg masse med den lille spiren og den voksende magen:) har du en oppsrift denne mnd? jeg har ikm om 2 dager,er så spent på om jeg også får posetiv test:)
Truseprinsesse Skrevet 27. desember 2007 #3 Skrevet 27. desember 2007 Gratulerer så mye! Gikk det på første forsøk?
Gjest Skrevet 27. desember 2007 #4 Skrevet 27. desember 2007 åååååååååå, heldige..gratulerer så masse..lykke, lykke til:-)
Juicy med spirer! Skrevet 27. desember 2007 #5 Skrevet 27. desember 2007 GRATULERER!! Mange lykkeønskninger for 2008
Gjest Skrevet 27. desember 2007 #6 Skrevet 27. desember 2007 Tusen tusen takk alle sammen!!!! Ja, det gikk på første forsøk....og det hadde jeg aldri trodd altså.....jeg er 32 år nå, og det er 9 år siden siste jeg ble gravid....så jeg trodde det skulle være mye vanskeligere nå altså...men det var det visst ikke:) Men jeg kjenner alltid når jeg har eggløsning da.....så det er lett å ha sex da....for jeg trenger ingen el-tester liksom. Oppskrift....hmmm.....har bare kost oss masse vi altså....tar sånne gravid-vitaminer og omega 3....ellers ingenting....men jeg har jo heller ikke stressa så mye med å bli gravid heller da....for jeg trodde det ville ta mye lengre tid. Men samboern er 5 år yngre enn meg...hihi...kanskje det er oppskriften Lykke til alle sammen, og jeg krysser armer og bein for at det klaffer for dere neste gang og at det blir mange blå kryss :)
Smilemia Skrevet 27. desember 2007 #7 Skrevet 27. desember 2007 HURRA!!! og gratulerer så masse, Lindus. Måtte le når jeg leste innlegget ditt. Jeg er også 32 og mannen min 5 år yngre enn meg...og vi ble også gravide uten de store problemene. Heldige vi :-) Termin ca 1.sept på meg, så tar følge med deg over på 1.trimester. Koselig! Ha en herlig kveld!!
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 27. desember 2007 #8 Skrevet 27. desember 2007 Gratulerer sååååå mye!! Kos deg masse med den voksende magen, og lykke til med svangerskapet!
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 28. desember 2007 #9 Skrevet 28. desember 2007 Gratulerer!! Så utrolig mange desemberspirer altså.
Gjest Skrevet 28. desember 2007 #10 Skrevet 28. desember 2007 Tusen takk alle sammen!!! Det er så koselig med så mange gratulasjoner altså!! Vi er kjempe glade vi nå, men litt engstelige da....er jo bare ca 5 uker, og mye som kan gå galt enda...sukk...men det er jo litt av det å gå gravid det også.....å være litt engstelig Ja, nå har det blitt mange september spirer...hvertfall på oss over 30 tror jeg:) Super morro!! Håper enda flere kommer etter snart!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå