Gjest Skrevet 27. desember 2007 #1 Skrevet 27. desember 2007 http://www.rb.no/lokale_nyheter/article3216781.ece Det var så fælt å se, hun braket i bakken ,og først trodde jeg hun var død, det sprutet blod ut av ørene og øynene "rullet" , fikk ringt ambulansen og den var der på 5minutter! åh, jeg får ikke det synet ut av hodet og den lyden!!! Jeg så alt som skjedde!! får håpe hun ikke får varige men!
3b@rnsmor-30* Skrevet 27. desember 2007 #2 Skrevet 27. desember 2007 uff...... ikke mer å si om den saken....
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 27. desember 2007 #3 Skrevet 27. desember 2007 Uff og uff!!!! Stakkars henne og DEG også! Det er aldri noe særlig å være vitne til ulykker, synet brenner seg gjerne fast og man opplever det gang på gang. Syns du var flink som reagerte og fikk ringt amulansen. Noen mennesker blir jo handlingslammet i slike situasjoner. Sjokket kommer med en gang, men med de som handler litt etterpå. Har selv vært vitne til et selvmordskrasj med bil. Håper du får bearbeidet det, og kanskje besøke henne på sykehuset om en stund hvis du lurer på om det går bra med henne.
Gjest Skrevet 27. desember 2007 #4 Skrevet 27. desember 2007 Tja, jeg er vel ikke den som gjør såne ting tror jeg...å besøke henne assa. Så på nettet nå at hun karaktiseres som alvorlig skadet. ekkelt å tenke på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå