Anonym bruker Skrevet 27. desember 2007 #1 Skrevet 27. desember 2007 Fullammer barnet mitt som er 7 uker gammelt. Har fått en liten (1-2 cm)relativt hard kul i ytterkanten av det ene brystet,kulen ligger inn mot brystkassen og mot kløften. Det er ca 5 dager siden jeg la merke til den. Det gjør ikke vondt. Har tidligere hatt tilstoppede melkeganger i samme bryst og det kjennes ikke likt. Da var det et større felt/område og kjentes ømt og annerledes. Hva kan det være?
Expat Skrevet 27. desember 2007 #2 Skrevet 27. desember 2007 Er det disse kranskjertlene som smører brystet kanskje? Har du liknende punkt rundt resten av det brune der de ikke er hovne? Det er montgomerykjertlene. Se det litt ann, ring gjerne til legen og spør om det er en salvedu kan bruke på.
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2007 #3 Skrevet 30. desember 2007 Tror ikke det stemmer. Kulen ligger ikke ved brystvorten, men helt i utkanten av selve brystet. Har nå også fått tilstoppede melkeganger i samme bryst, i en annen del. Har også et rødt, sårt felt under selve brystvorten som svir og gjør vondt. Har nylig avsluttet behandling av sopp - kan det være det som jeg ikke er kvitt? Huff - dette begynner å bli litt for mye for meg - og det gjør ikke saken lettere at vi er bortreist til familie på julferie. Har med meg Mycosin salven og bruker den samt tømmer brystet hver 2. time,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå