*Joa* Skrevet 27. desember 2007 #1 Skrevet 27. desember 2007 Tåpelig spørsmål kanskje, men ble så i tvil.... Tenkte meg ut i dag... og småen skal ammes kl halv åtte i kvelde og kl seks i morgen tidlig..... Hvordan skal jeg tilpasse meg det???
Gjest Skrevet 27. desember 2007 #2 Skrevet 27. desember 2007 Klart du kan drikke! Vann, brus, alkoholfritt øl, kaffe, te osv. Fritt valg!!! Men alkohol tenkte vel du mest på... Da ville jeg for min del stått helt over, men det er noe med at når promillen er ute av blodet ditt så er den også ute av melka.
fox`y Skrevet 27. desember 2007 #3 Skrevet 27. desember 2007 du kan jo ta deg noen drinker..jeg regner 2 timer pr enhet jeg vist jeg absulutt skal ta meg et glass,noe jeg sjelden gjør..så vist du begynner å drikke kl.20 å avslutter ca 23-24 (ca 3 drinker) kan du amme igjen kl.6 i morgen tili....
*Joa* Skrevet 27. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 27. desember 2007 Ja, tenkte ikke å drikke meg fra sans og samling:) Har ikke vært ute siden 1.mann ble født for 4 år siden så tenkte at en gang nå kunne vell ikke skade Men i bunn og grunn er jeg også den som aller helst står over:)
fox`y Skrevet 27. desember 2007 #5 Skrevet 27. desember 2007 da fortjener du en liten tur ut ja:) regn 2 timer pr glass du så skal d nokk gå fint...kos deg masse da:)
Gjest mphs Skrevet 27. desember 2007 #6 Skrevet 27. desember 2007 Så lenge ungen ikke er under 3 mnd ville jeg fulgt rådene til fox`y
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 27. desember 2007 #7 Skrevet 27. desember 2007 Ta deg et glass med alkohol og KOOOOS deg. Er det noen i det hele tatt som har regnet ut hvor lite som kommer i melken. Jeg mener promille av promillen????? Regn litt på det. Og ja, jeg vet at babyers lever osv ikke er utviklet og ikke tåler så mye som i nærheten av hva vi gjør som voksne og alt det der. Har en legevenn som sier at det verste som kan skje er at mor blir så ustø at hun ikke er i stand til å ta vare på barnet. Noe annet er det hva man føler for å gjøre selvfølgelig. Jeg har tatt meg ett (1) glass vin i ny og ne uten noe som helst redsel for at det kan skade sneipen. Hvis du er redd, regn et par timer pr alkoholenhet. Drikker du 4 så regn 8 timer. Noen kommer helt sikkert til å si 3 timer pr alkoholenhet... Kos deg i kveld:o)
3b@rnsmor-30* Skrevet 27. desember 2007 #8 Skrevet 27. desember 2007 helt enig med Minnie og mini!!!!! Koooooooooos deg!!!!!!!!!!!!!!!!!
*Joa* Skrevet 27. desember 2007 Forfatter #9 Skrevet 27. desember 2007 For noen koselige tilbakemeldinger:) Kan jeg spørre hvor mye en alkoholenhet er?? Hva regner dere?? Ikke at det hadde noen betydning. Var bare nysjerrig:) Skal kose meg i dag ja. Takk for hjelpa:)
♥ Jeg og gutta mine ♥ Skrevet 27. desember 2007 #10 Skrevet 27. desember 2007 Selvfølgelig! Men hos noen kan alkohol (vet ikke i hvor store mengder) føre til at melkeproduksjonen stopper opp. Bare sånn at du er klar over det=)
♥ Jeg og gutta mine ♥ Skrevet 27. desember 2007 #11 Skrevet 27. desember 2007 Jeg tenker 1 glass vin som en enhet, eller en halv liter øl som en enhet. Hvordan det er med sprit veit jeg ikke..
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 27. desember 2007 #12 Skrevet 27. desember 2007 En alkoholenhet i min verden er: 1 glass vin 1 øl eller 1 drink Man kan jo lure på om det blir riktig, men hvis man regner rett mengde på hver enhet så skal det stemme. F.eks skal jo ikke vinglasset være breddfullt, og jeg mener ikke et kjøkkenglass med sprit heller:o) Ølen er jeg litt usikker på, men den kan nok strekkes til 0,4 siden den er lavest på alkoholprosent!
Gjest Skrevet 27. desember 2007 #13 Skrevet 27. desember 2007 når skal du ut tenkte du? hvis du ammer kl halv åtte og går ut etterpå så kan du fint drikke litt Kos deg masse!! (kan jo prøve å pumpe ut litt melk å se om han tar flaske også
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 27. desember 2007 #14 Skrevet 27. desember 2007 En enhet er 1 øl eller 1 glass vin eller en drink... Kos deg masse du! Jeg har tatt meg noen drinker flere ganger. Jeg pleier å pumpe og ha i frysen, så tar jeg ut noen "måltider" hvis jeg skal meg noen glass )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå