OsloMor Skrevet 27. desember 2007 #1 Skrevet 27. desember 2007 Utrolig trist,men det beviser jo bare at demokrati er unntaket her i verden... En veldig modig kvinne som kjempet en ganske håpløs kamp for demokratiet i Pakistan....
Gjest -<<- Skrevet 27. desember 2007 #2 Skrevet 27. desember 2007 Trist. Det blir interessant å se i hvilken grad pakistansk politikk nå går til helvete.
Gjest Skrevet 27. desember 2007 #3 Skrevet 27. desember 2007 Ja, veldig trist. Hun var en modig og klok kvinne. Demokratiet i Pakistan blir satt laaaaangt tilbake ved dette mordet, tror jeg.
freebird Skrevet 27. desember 2007 #4 Skrevet 27. desember 2007 Helt tragisk! Jeg trodde virkelig at de skulle få det til nå...
*Rutletutt* Skrevet 27. desember 2007 #5 Skrevet 27. desember 2007 Tragisk:o( Hun var en modig og sterk kvinne i et manns-dominert land.
OsloMor Skrevet 27. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 27. desember 2007 Stakkars folk, er i økende grad sterke tilbakeslag for demokrati i store deler av den muslimske verden.. Lite vi har hørt om Pakistan, da General Musharraf klokelig har spilt på lag med USA.(Uten at jeg er noen unyansert USA-motstander) Allikevel så lider jo folk der og blir fengslet for sine meninger, og nå er det jo ingen som stiller aktivt til motvalg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå