1stor1liten =) Skrevet 27. desember 2007 #1 Skrevet 27. desember 2007 snuppa sitter å synger og jeg har hørt sangene før men husker ikke hele tekstene.. den ene er : alle barn i alle land ligger nå og sover.... den andre: tipp og topp ,sov i ro eller noe.. begynte å lure på om det er samme sangen nå,men spør allikevel
*Magic* Skrevet 27. desember 2007 #2 Skrevet 27. desember 2007 So ro lille mann, nå er dagen over. Alle barn i alle land, ligger nå og sover. So ro tipp på tå, sov min vesle pode. Reven sover også nå med halen under hodet. Er nok samme sang hun synger på, ikke 2 forskjellige:)
*tybber* Skrevet 27. desember 2007 #3 Skrevet 27. desember 2007 So ro lillemann nå er dagen over. Alle barn i alle land ligger nå og sover. So og ro, tipp og tå sov min vesle pode. Reven sover også nå med halen under hodet.
OsloMor Skrevet 27. desember 2007 #4 Skrevet 27. desember 2007 So ro lille mann nå er dagen over, alle mus i alle land ligger nå og sover. So ro, tippåto sov min vesle pode, reven sover også nå med halen under hodet.
*tybber* Skrevet 27. desember 2007 #5 Skrevet 27. desember 2007 So ro tipp på tå ja! Det hørtes bedre ut! *hihi*
lykken på jord Skrevet 27. desember 2007 #6 Skrevet 27. desember 2007 trenger du en fjerde tekst så si ifra så kan jeg skrive hehe
1stor1liten =) Skrevet 27. desember 2007 Forfatter #7 Skrevet 27. desember 2007 takker for mange svar, lettere når jeg kan synge med hele sangen,hehe =)
Pysa Skrevet 27. desember 2007 #8 Skrevet 27. desember 2007 alle MUS er riktig, dette er jo sangen klatremus synger så reven skal sovne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå