Gå til innhold

Tror dere vi kan velge?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så lenge fødselen er normal og det ikke oppstår komplikasjoner etter fødsel, skal det ikke være noe i veien å velge.

Eneste som kan hindre dere å få hotell er vel om det ikke er ledig rom. Vi ba ikke om dette før etter fødselen og da var det fullt, så vi fikk ikke før neste dag. Gutten vår ble født 09.52 og vi fikk rom barselhotellet ca kl 12 dagen etter fødselen.

Husk at man ikke får like mye hjelp når man benytter seg av hotell. Jeg syntes det var et kjempe tilbud og er veldig glad for at vi valgte det selv om det var vårt første barn. Syntes det var fint å få være litt familie med en gang, og at det bare var til å gå i resepsjonen å spørre om hjelp dersom det skulle være noe.

Kommer absolutt til å benytte oss av det denne gangen også

Skrevet

Takk for svar...jeg ønsker barsel jeg:=)Er litt egstelig for å ikke få ligge der !Lå der sist å syns det ver veldig trygt og greit

Skrevet

Du får gjøre som meg, skal hvertfall prøve å huske å si at jeg vil ha hotell med en gang vi kommer inn på sykehuset.

Forrige gang sa jordmor jeg gikk til svangersakpskontroller hos, at det ikke var nødvendig å si noe før etter fødsel, men da tok hun altså feil.

Skal ikke gjøre samme tabben denne gangen.

Håper bare jeg er såpass klar i hodet at jeg husker det;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...